درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 11:38   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6419صفحه نخست » فناوری نوپنجشنبه، 2 آبان 1392 - 18:25
ده سوال که قبل از شروع ترویج در فیسبوک باید از خود بپرسید
یک ماه پیش فیسبوک راهنمای مسابقه و ترویج خود را تغییر داد و آن را برای مشاغل و برندهایی که مسابقاتی برگزار می کنند ساده تر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادل میرشاهی- یک ماه پیش فیسبوک راهنمای مسابقه و ترویج خود را تغییر داد و آن را برای مشاغل و برندهایی که مسابقاتی برگزار می کنند ساده تر کرد. رفته اند آن روزهایی که قوانین سخت و برنامه های شخص ثالث، حکمرانی می کردند. اگر شما صاحب کسب و کاری کوچک هستید، اکنون زمان شادی شما فرا رسیده است.


وقتی شادمانی تان به پایان رسید، بایستی از خود این سوالات را بپرسید تا مطمئن شوید که می توانید فعالیتی را انجام دهید که توجه دیگران را به برندتان  معطوف کند.


1.      آیا اهدافتان را تنظیم کرده اید؟ اساسی است که قبل از برگزاری هر کمپین ترویجی، اهداف تان را به طور مشخص تعیین کرده باشید. اینکه می خواهید به چه چیزی برسید؟ بر روی نیازهایتان متمرکز شوید. آیا آخرین محصول را ترویج می کنید؟ آیا جایگاه برندتان را بازیابی می کنید؟ آیا دوست دارید کسان بیشتری در فیسبوک شما را دنبال کنند؟ آیا می خواهید ایمیل های جدیدی دریافت کنید و ترافیک بیشتری به سمت سایت شما سرازیر شود یا می خواهید فروش فوری داشته باشید؟ همه این موارد از طریق مسابقه فیسبوک قابل دسترسی است.


2.      نوع فعالیت شما چیست؟ بر مبنای اهدافتان تعیین کنید که کدام نوع از مسابقات، بهترین انتخاب برای شماست.
الف. شرط بندی در فیسبوک: باعث افزایش افرادی می شود که شما را دنبال می کنند.


ب. معامله گروهی: فروش فوری را ترویج می کند.


ج. عکس/مقاله/ویدئو: باعث افزایش تعامل از طریق محتوایی می شود که کاربران آن را تولید کرده اند.
 نرم افزارهای مسابقه: فهرستی از ایمیل ها در اختیار شما قرار می دهد.


3.      آیا جایزه شما مرتبط است؟ ارزش جایزه همیشه بایستی بر خط زمان مشارکت قرار داشته باشد. پیشنهاد جوایز کوچکتر برای شرط بندی، و جوایز بزرگتر برای یک مسابقه مقاله نویسی. شرکت کنندگان در مسابقه را با انتخاب جایزه های مرتبط با کسب و کارتان برانگیزید: پیشنهاد کارت هدیه برای خرید از فروشگاه تان؛ تجربه پولی است که نمی توان آن را نقد کرد، محصولی که آن را ترویج می کنید، تخفیف و ...


4.      آیا راهنمای فیسبوک را مطالعه کرده اید؟ فیسبوک همه چیز را به طور شفاف در باره قوانین مسابقات منتشر کرده است اما خام نشوید، هنوز باید و نباید های زیادی هستند که باید از آنها اطلاع داشته باشید.


شما نمی توانید از مردم بخواهید که:
الف. یادداشت یا عکسی را که وارد کرده اید به اشتراک بگذارند.
ب. یک مسابقه را بر روی یک اکانت به اشتراک بگذارید.
ج. مسابقه دهندگان نیاز دارند که برچسب خودشان را بر روی یک عکس قرار دهند.


 اما شما می توانید:
الف. از داوطلبان بخواهید که از دکمه لایک برای رای دادن به این مکانیسم استفاده کنند.
ب. شرکت کنندگان در مسابقه یادداشتی را بر روی صفحه ورودی درج کنند.
ج. برندگان را در صفحه خودتان معرفی کنید.
د. از شرکت کنندگان انتظار داشته باشید که بعدا برای رای دادن به صفحه شما بازگردند.


5. آیا کوتاه و ساده است؟ اکثر مسابقات یک هفته به طول می انجامند. هرچه بازی طولانی تر باشد، انگیزه برای آن کاهش می یابد. در نظر گرفتن مسابقات هفتگی باعث افزایش توجه و جذب ترافیک به صفحه فیسبوک شما می شود. آیا قوانین مسابقات واضح هستند؟ ورود را ساده تر کنید. هر چه ورود پیچیده تر باشد، افراد کمتری وارد سایت شما می شوند.


6. آیا دارید آن را ترویج می کنید؟ مسابقه فیسبوکتان را در تویتتر، وبلاگ، خبرنامه الکترونیکی و... ترویج کنید. استراتژی رسانه های اجتماعی شما در حالتی که در سایر سامانه ها ترویج شود، به موفقیت دست می یابد. شما حتی گاهی بایستی برای این کار در فیسبوک هزینه تبلیغات بپردازید. از یادآورها استفاده کنید و استاتوس خودتان را به روز نگه دارید. از هاش تگ ها  #hashtags با داخل کردن آنها در دستورالعمل مسابقه تان در روی تویتتر و ... استفاده کنید.


7. آیا اطلاعات را دنبال می کنید؟ به معیارها توجه کنید. چه کسانی مشارکت می کنند؟ چه تعداد دنبال کننده جدید دارید؟ چه کسی بیشتر درگیر شده است؟ از این مسابقات برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشتریانتان استفاده کنید.


8. آیا دنبال می کنید؟ فراموش نکنید که به برنده یا برندگان اطلاع دهید. با قرار دادن نام آنها بر روی صفحه فیسبوک بگذارید که شرکت کنندگان در مسابقه بدانند که برنده شده اند و اگر می توانید با ایمیل اطلاع رسانی کنید. از افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند اما برنده نشده اند، بابت تلاششان تشکر کنید.

 

http://shara.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی