درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 05:14   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان
  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی
  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال
  کاربردهای مختلف کتاب‌ها در روابط‌عمومی
  جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بستری برای تبادل تجربیات روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6207صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 27 مهر 1392 - 10:53
تاریخچه لوگوی آدیداس؛ ساده اما راه راه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را طراحی کردند.
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرضیه فروتن-  آدیداس بزرگ‌ترین تولیدکننده لباس ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ در سرتاسر جهان است. با وجود تخصص این برند در تولید لباس‌های ورزشی با کیفیت، محصولاتی دیگر از قبیل کفش، لباس، کیف و پیراهن تنوعی وسیع از محصولات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.
وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را برای تشویق ورزشکاران و ارائه بهترین محصولات به آن‌ها را طراحی کردند.

در سال 1967 این سمبل سه خطی فقط بر روی کفش‌های آدیداس حک شد اما به تدریج، با محبوبیت جهانی برند تا سال 1971، به لوگویی سه پر، تغییر شکل داد. پس از چند سال، این برند در پی ادغام با یک شرکت تولیدکننده پوشاک و لوازم ورزشی به نام Salomon دیزاینی جدید را عرضه کرد که شامل دو رنگ می شد. رنگ آبی نماینده آدیداس و رنگ قرمز نشان دهنده Salomon بود. در سال 2005، لوگوی آدیداس ساده‌تر، واضح تر و از لحاظ بصری متمایزتر شد.

عناصر دیزاین لوگوی آدیداس
لوگوی آدیداس با هدف تاثیرگذاری بر روی عموم مردم با سادگی و لطافت خاص خود دیزاین شده است.

شکل لوگوی آدیداس
سه نوار موازی لوگوی آدیداس عملکرد استثنایی ورزشکاران را مجسم کرده و بر تلاش‌های مستمرشان جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تاکید می‌نماید. این لوگو همچنین بر خوشبختی، رفاه و حسن نیت شرکت آدیداس دلالت دارد.

رنگ لوگوی آدیداس
تعیین رنگ مشکی برای این لوگو صرفا تصادفی نبوده و هدف اصلی ایجاد انگیزه ورزش در جوانان و تشویق کسانی است که برای ورزشکار شدن تلاش می‌کنند.

فونت لوگوی آدیداس
فونت لوگوی آدیداس ساده اما موثر است.

آدیداس هنوز علاقمند به تشویق و تحریک جوانان هر ملت بوده و همچنان با افتخار در جایگاه یکی از بهترین شرکت‌های جهان ایستاده است.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  یوتیوب محصولات ویرایش با قابلیت هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو معرفی کرد


  ولکر در آزمون ترامپ شکست خورد


  عربستان سعودی هوش مصنوعی را بومی می‌کند


  سومین گردهمایی آموزشی مسئولین روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  اضطراب هوش مصنوعی برای کارکنان


  سفر دولتی پادشاه و ملکه انگلیس به فرانسه ترکیبی از روابط‌عمومی، سیاست و امنیت است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات