|
  - اندازه متن: + -
| کد خبر: 6207 | صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابی | شنبه، 27 مهر 1392 - 10:53 |
|
|
تاریخچه لوگوی آدیداس؛ ساده اما راه راه |
|
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- - وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را طراحی کردند. |
|
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مرضیه فروتن- آدیداس بزرگترین تولیدکننده لباس ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ در سرتاسر جهان است. با وجود تخصص این برند در تولید لباسهای ورزشی با کیفیت، محصولاتی دیگر از قبیل کفش، لباس، کیف و پیراهن تنوعی وسیع از محصولات را به مشتریان خود عرضه میکند.
وجود سه نوار در لوگوی آدیداس نماد کوهی با اهداف و مقاصد پیش رو است. ادی داسلر، موسس آدیداس و برادرش، رودولف داسلر، با هم این لوگو را برای تشویق ورزشکاران و ارائه بهترین محصولات به آنها را طراحی کردند.
در سال 1967 این سمبل سه خطی فقط بر روی کفشهای آدیداس حک شد اما به تدریج، با محبوبیت جهانی برند تا سال 1971، به لوگویی سه پر، تغییر شکل داد. پس از چند سال، این برند در پی ادغام با یک شرکت تولیدکننده پوشاک و لوازم ورزشی به نام Salomon دیزاینی جدید را عرضه کرد که شامل دو رنگ می شد. رنگ آبی نماینده آدیداس و رنگ قرمز نشان دهنده Salomon بود. در سال 2005، لوگوی آدیداس سادهتر، واضح تر و از لحاظ بصری متمایزتر شد.
عناصر دیزاین لوگوی آدیداس
لوگوی آدیداس با هدف تاثیرگذاری بر روی عموم مردم با سادگی و لطافت خاص خود دیزاین شده است.
شکل لوگوی آدیداس
سه نوار موازی لوگوی آدیداس عملکرد استثنایی ورزشکاران را مجسم کرده و بر تلاشهای مستمرشان جهت دستیابی به اهداف مورد نظر تاکید مینماید. این لوگو همچنین بر خوشبختی، رفاه و حسن نیت شرکت آدیداس دلالت دارد.
رنگ لوگوی آدیداس
تعیین رنگ مشکی برای این لوگو صرفا تصادفی نبوده و هدف اصلی ایجاد انگیزه ورزش در جوانان و تشویق کسانی است که برای ورزشکار شدن تلاش میکنند.
فونت لوگوی آدیداس
فونت لوگوی آدیداس ساده اما موثر است.
آدیداس هنوز علاقمند به تشویق و تحریک جوانان هر ملت بوده و همچنان با افتخار در جایگاه یکی از بهترین شرکتهای جهان ایستاده است. |
|
|
اخبار مرتبط:
اضافه نمودن به:
|
|