درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 10:22   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6180صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 26 مهر 1392 - 10:37
تاسیس دانشگاه روزنامه نگاری یک ضرورت است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره ضمن اشاره به انواع مختلف حرفه روزنامه‌نگاری، گفت: تاسیس یک دانشگاه مختص آموزش حرفه روزنامه‌نگاری، یک ضرورت است.
به گزارش شارا، امیدعلی مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در سراسر دنیا حرفه روزنامه‌نگاری به سه شیوه تجربی، آکادمیک و شیوه سوم که تلفیقی از روش تجربی و آکادمیک است، انجام می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین روزنامه‌نگاران در کشور انگلستان و در نوع اول به صورت تجربی این حرفه را آغاز کردند. بعد از استقلال آمریکا و راه‌اندازی خبرگزاری‌هایی مانند آسوشیتدپرس و انتشار روزنامه‌ها، ضمن الگو گرفتن از شیوه تجربی انگلستان، آموزش دانشگاهی و برگزاری کلاس درس برای آموزش این حرفه آغاز شد.
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره همچنین بیان کرد: در ایران نیز نخستین دانشکده برای این منظور تحت عنوان "مدرسه عالی ترجمه" شروع به فعالیت کرد و در دوره‌‌های بعد چند دانشکده به این حوزه اضافه شد، تا در نهایت بعد از انقلاب اسلامی با تاسیس دانشگاه علامه طباطبایی رشته ارتباطات با دو گرایش روزنامه‌نگاری و روابط عمومی به عنوان یک رشته مستقل به تربیت دانش‌آموختگان مبادرت ورزید.
مسعودی تصریح کرد: حرفه روزنامه‌نگاری از جمله مشاغلی است که به تجربه و تحصیل به صورت همزمان نیاز دارد، لذا تاسیس یک دانشگاه که به طور مشخص آموزش آکادمیک این رشته را ارائه دهد، از ضروریات است.
وی با اشاره به مشکل مخاطب و جذب مخاطب برای روزنامه‌های فعلی، افزود: این مشکلات می‌تواند از طریق آموزش شیوه‌های روزنامه‌نگاری برطرف شود.
این استاد دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: روزنامه‌نگاران باید همزمان با تحولات و مقتضیات زمان به یادگیری تکنیک‌های جدید در کار خود بپردازند، چرا که به طور مثال سبک‌های مختلف خبری بنا به مقتضیات زمان‌های مختلف ایجاد شدند و در هر دوره روزنامه‌نگاران باید این سبک‌ها را فرا می‌گرفتند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی