درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6168صفحه نخست » پنجشنبه، 25 مهر 1392 - 22:18
ادراک زیر آستانه ای واستفاده از آن در تبلیغات
  

ادراک زیر آستانه ای واستفاده از آن در تبلیغات

نویسندگان :
سید رسول موسوی

دانشجوی کارشناسی ارشد بازاریابی دانشگاه پیام نور
بهرام موذنی 
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی دانشگاه علامه طباطبایی

BAHRAM.MOAZENI@YAHOO.COM

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه روز افزون صنعت تبلیغات باعث شده است تا این امر به یکی از پدیده های بسیار مهم جوامع امروزی تبدیل شود و درحوزه ها و رشته های علمی مختلف مورد بررسی قرار گیرد. گسترش بی حد و حصر تبلیغات به ویژه ار طریق قالب های جدیدی چون اینترنت و استفاده از پیام های زیر آستانه ای، چالش های بسیاری را درنظام های ارزشی وفرهنگی کشورهای مختلف به وجود آورده است. به طوری که تبلیغات بازرگانی امروزه به عنوان تهدیدی برای فضای عمومی کشورها تبدیل شده است. یکی از روشهای تبلیغات استفاده از پیام های زیر آستانه ای جهت شناساندن محصول است که به تبلیغات نامرئی مشهور است در این نوع تبلیغات با استفاده از پیام های زیر آستانه ای بر ضمیر ناخود آگاه افراد تاثیر می گذارند که به صورت ناخود آگاه به انتخاب محصول تبلیغ شده روی می آورد. لذا در این تحقیق می خواهیم به تبین مفهوم محرک های زیر آستانه ای وادراک آن ونیز چگونگی استفاده از این ادراک در تبلیغات بپردازیم.

واژگان کلیدی: ضمیر ناخودآگاه، ادراک زیرآستانه ای، ضمیر ناخودآگاه، تبلیغات

 

 مقدمه
رفتار مصرف کننده یک مسئله مهم و موضوع حیاتی در طراحی برند و بازاریابی هست. کارشناسان بازاریابی وتبلیغات به دنبال روش های نو و ابزارهای هوشمند برای جذب مصرف کننده و مشتری هستند. پیام های زیر آستانه ای می تواند نقش مهمی را در جذب مصرف کننده در دنیای برند داشته باشد(آترس،2010). یک مسئله مهم در زمینه تبلیغات پیداکردن روشهای نوین برای متقاعد کردن مصرف کننده جهت استفاده از محصولات وخدمات است. برداشت اول از کلمه تبلیغات، به تبلیغات از طریق پوستر، رادیو، تلویزیون و... بر می گردد که در واقع رسانه های سمعی وبصری هستند. اما صنعت تبلیغات با استفاده از ابزارهایی که مصرف کننده از آنها استفاده می کنند، رفتار مصرف کننده را به صورت ناخودآگاه، از طریق افزایش احساسات وبه دنبال آن دستکاری تصمیمات خرید تحت تاثیر قرار می دهد(ایمسن هابر،2009). یکی از روشهای جدیدی که کارشناسان تبلیغات در دنیا از آن استفاده می کنند، استفاده از محرک های زیر آستانه ای جهت بازار یابی محصولات خود می باشد.

 

http://marketingarticles.ir/marketing/897-ادراک-زیر-آستانه-ای-واستفاده-از-آن-در-تبلیغات.html

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد