درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 20:38   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب دو

تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز

  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم

  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز
  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم
  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود
  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد
  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!
  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد
  روایاتی جالب درباره نوروز
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6138صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1400 - 00:18
10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی
ترجمه زهرا بابازادگان - برنامه ریزی یکی از ضروریات است. پیش از شروع: اهداف روابط عمومی خود را به وضوح مشخص کنید.
  

1) برنامه ریزی یکی از ضروریات است. پیش از شروع: اهداف روابط عمومی خود را به وضوح مشخص کنید.


2) در همان مرحله اولیه روش های استراتژیک خود را برای ارزیابی فعالیت های روابط عمومی مشخص نمایید.


3) تمامی نتایج و بازخوردها را از خارج و همچنین داخل سازمان جمع آوری کنید.


4) تنها تعداد کمی از برنامه های روابط عمومی به ارزیابی تأثیر مخاطبینی که درباره آنها تحقیق شده است می پردازند.


5) بیشتر ارزیابی های پروژه های روابط عمومی بر پایه اندازه گیری خروجی است.


6) برای ارزیابی اغلب از محاسبه ارزش همان میزان تبلیغات استفاده می شود اما این روش کارا نیست.


7) سعی کنید پیام های اصلی را مشخص نماید، تأثیر آنها را براورد کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.


8) روش های ارزیابی آنلاین این روزها بسیار ارزان هستند.


9) یک گزارش فصلی روابط عمومی منتشر کنید.


10) اندازه گیری و ارزیابی در حوزه روابط عمومی باید بدین صورت باشد: کمتر بگویید و بیشتر انجام دهید ...

 



منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!


  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد


  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان


  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»