تبلیغات تعاملی در اینترنت
اینترنت امروزه یکی از رسانه هایی است که تبلیغ دهندگان بیشماری را به سمت و سوی خود می کشد. هزینه پائین تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی و یافتن مخاطبان هدفمند تر از مزایای تبلیغات اینترنتی است. اما جدا از دسته بندی های دیگر در مورد تبلیغات اینترنتی ، می توان دسته بندی دیگری نیز در نظر گرفت که آن تعاملی یا غیر تعاملی بودن آن است. در این مطلب با تبلیغات اینترنتی تعاملی بیشتر آشنا می شوید.
تبلیغات تعاملی یا interactive advertising آن دسته تبلیغاتی هستند که بیننده تبلیغ با آن ارتباط برقرار می کند اما در تبلیغات غیر تعاملی بیننده تنها مجبور به دیدن تبلیغ است و هیچ مشارکتی در مورد تبلیغ نمی تواند داشته باشد. یک مثال برای تبلیغات تعاملی برای شما ارائه می دهم. مثلا بنر تبلیغاتی را تصور کنید که در صورت قرار دادن ماوس توسط شما بر روی بخشی از آن نوع بنر تغییر می کند یا فایل صوتی پخش می شود. یک مثال دیگر که چند روز پیش در ایمیل یاهو دیدم و باعث شد تا این مطلب را بنویسم بنری بود که به نوعی فرم محسوب می شد و اطلاعات کاربران را جمع آوری می کرد.
نمایش تصویر در اندازه واقعی
تبلیغات تعاملی به نوعی معادلات را در زمینه lead generation یا تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه تغییر می دهد. اگر در گذشته تنها راه جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان وب سایت ها ، ترغیب آن ها به بازدید از صفحات فرود وب سایت ها بود اما امروزه با قرار دادن بنری در وب سایت های تبلیغاتی بدون حتی ورود به وب سایت ها این کار امکان پذیر است.
یک نمونه از فایل های تعاملی را در این صفحه می توانید ببینید.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
Read more at http://blog.7010.ir/interactive-internet-advertising/1642#tPWXLsguIqEp7dLW.99
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اینترنت امروزه یکی از رسانه هایی است که تبلیغ دهندگان بیشماری را به سمت و سوی خود می کشد. هزینه پائین تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی و یافتن مخاطبان هدفمند تر از مزایای تبلیغات اینترنتی است. اما جدا از دسته بندی های دیگر در مورد تبلیغات اینترنتی ، می توان دسته بندی دیگری نیز در نظر گرفت که آن تعاملی یا غیر تعاملی بودن آن است. در این مطلب با تبلیغات اینترنتی تعاملی بیشتر آشنا می شوید.
تبلیغات تعاملی یا interactive advertising آن دسته تبلیغاتی هستند که بیننده تبلیغ با آن ارتباط برقرار می کند اما در تبلیغات غیر تعاملی بیننده تنها مجبور به دیدن تبلیغ است و هیچ مشارکتی در مورد تبلیغ نمی تواند داشته باشد. یک مثال برای تبلیغات تعاملی برای شما ارائه می دهم. مثلا بنر تبلیغاتی را تصور کنید که در صورت قرار دادن ماوس توسط شما بر روی بخشی از آن نوع بنر تغییر می کند یا فایل صوتی پخش می شود. یک مثال دیگر که چند روز پیش در ایمیل یاهو دیدم و باعث شد تا این مطلب را بنویسم بنری بود که به نوعی فرم محسوب می شد و اطلاعات کاربران را جمع آوری می کرد.
تبلیغات تعاملی به نوعی معادلات را در زمینه lead generation یا تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه تغییر می دهد. اگر در گذشته تنها راه جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان وب سایت ها ، ترغیب آن ها به بازدید از صفحات فرود وب سایت ها بود اما امروزه با قرار دادن بنری در وب سایت های تبلیغاتی بدون حتی ورود به وب سایت ها این کار امکان پذیر است.
یک نمونه از فایل های تعاملی را در این صفحه می توانید ببینید.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
Read more at http://blog.7010.ir/interactive-internet-advertising/1642#tPWXLsguIqEp7dLW.99
|