درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6128صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 24 مهر 1392 - 22:06
تبلیغات تعاملی در اینترنت
تبلیغات تعاملی یا interactive advertising آن دسته تبلیغاتی هستند که بیننده تبلیغ با آن ارتباط برقرار می کند اما در تبلیغات غیر تعاملی بیننده تنها مجبور به دیدن تبلیغ است و هیچ مشارکتی در مورد تبلیغ نمی تواند داشته باشد.
  

تبلیغات تعاملی در اینترنت

۲۲ مهر ۱۳۹۲

اینترنت امروزه یکی از رسانه هایی است که تبلیغ دهندگان بیشماری را به سمت و سوی خود می کشد. هزینه پائین تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی و یافتن مخاطبان هدفمند تر از مزایای تبلیغات اینترنتی است. اما جدا از دسته بندی های دیگر در مورد تبلیغات اینترنتی ، می توان دسته بندی دیگری نیز در نظر گرفت که آن تعاملی یا غیر تعاملی بودن آن است. در این مطلب با تبلیغات اینترنتی تعاملی بیشتر آشنا می شوید.

تبلیغات تعاملی یا interactive advertising آن دسته تبلیغاتی هستند که بیننده تبلیغ با آن ارتباط برقرار می کند اما در تبلیغات غیر تعاملی بیننده تنها مجبور به دیدن تبلیغ است و هیچ مشارکتی در مورد تبلیغ نمی تواند داشته باشد. یک مثال برای تبلیغات تعاملی برای شما ارائه می دهم. مثلا بنر تبلیغاتی را تصور کنید که در صورت قرار دادن ماوس توسط شما بر روی بخشی از آن نوع بنر تغییر می کند یا فایل صوتی پخش می شود. یک مثال دیگر که چند روز پیش در ایمیل یاهو دیدم و باعث شد تا این مطلب را بنویسم بنری بود که به نوعی فرم محسوب می شد و اطلاعات کاربران را جمع آوری می کرد.

نمایش تصویر در اندازه واقعی

تبلیغ تعاملی سایت یاهو

تبلیغات تعاملی به نوعی معادلات را در زمینه lead generation یا تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه تغییر می دهد. اگر در گذشته تنها راه جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان وب سایت ها ، ترغیب آن ها به بازدید از صفحات فرود وب سایت ها بود اما امروزه با قرار دادن بنری در وب سایت های تبلیغاتی بدون حتی ورود به وب سایت ها این کار امکان پذیر است.

یک نمونه از فایل های تعاملی را در این صفحه می توانید ببینید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

  • تعداد مشاهده مطلب


Read more at
http://blog.7010.ir/interactive-internet-advertising/1642#tPWXLsguIqEp7dLW.99

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اینترنت امروزه یکی از رسانه هایی است که تبلیغ دهندگان بیشماری را به سمت و سوی خود می کشد. هزینه پائین تر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی و یافتن مخاطبان هدفمند تر از مزایای تبلیغات اینترنتی است. اما جدا از دسته بندی های دیگر در مورد تبلیغات اینترنتی ، می توان دسته بندی دیگری نیز در نظر گرفت که آن تعاملی یا غیر تعاملی بودن آن است. در این مطلب با تبلیغات اینترنتی تعاملی بیشتر آشنا می شوید.
تبلیغات تعاملی یا interactive advertising آن دسته تبلیغاتی هستند که بیننده تبلیغ با آن ارتباط برقرار می کند اما در تبلیغات غیر تعاملی بیننده تنها مجبور به دیدن تبلیغ است و هیچ مشارکتی در مورد تبلیغ نمی تواند داشته باشد. یک مثال برای تبلیغات تعاملی برای شما ارائه می دهم. مثلا بنر تبلیغاتی را تصور کنید که در صورت قرار دادن ماوس توسط شما بر روی بخشی از آن نوع بنر تغییر می کند یا فایل صوتی پخش می شود. یک مثال دیگر که چند روز پیش در ایمیل یاهو دیدم و باعث شد تا این مطلب را بنویسم بنری بود که به نوعی فرم محسوب می شد و اطلاعات کاربران را جمع آوری می کرد.
 

تبلیغات تعاملی در اینترنت

تبلیغات تعاملی به نوعی معادلات را در زمینه lead generation یا تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه تغییر می دهد. اگر در گذشته تنها راه جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان وب سایت ها ، ترغیب آن ها به بازدید از صفحات فرود وب سایت ها بود اما امروزه با قرار دادن بنری در وب سایت های تبلیغاتی بدون حتی ورود به وب سایت ها این کار امکان پذیر است.
یک نمونه از فایل های تعاملی را در این صفحه می توانید ببینید.


منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

 


Read more at http://blog.7010.ir/interactive-internet-advertising/1642#tPWXLsguIqEp7dLW.99

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد