درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6014صفحه نخست » یکشنبه، 21 مهر 1392 - 14:04
نشست بازاریابی پست بانک در اردبیل برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین نشست هم اندیشی بازاریابی پست بانک ناحیه شمال غرب کشور با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، گیلان و اردبیل و همچنین رئیس اداره کل تولید و توسعه نرم افراز و معاون اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع روز چهارشنبه هفدهم مهرماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار شد.
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در این نشست پس از آغاز مراسم و قرائت پیام مهندس ضیائی مدیرعامل بانک، علیرضا پورحسین مدیرشعب استان آذربایجان شرقی و دبیر این ناحیه به تبیین اهداف و رسالت این نشست پرداخت و گفت: خودشناسی لزوم آغاز هرگونه تغییر موفق در رفتار هریک از افراد است و ارزش یک سازمان نیز بستگی به میزان ارزش معنوی و اخلاقی افرادی دارد که سازمان را تشکیل می دهند، هرچه قدر افراد به سمت شناخت خود حرکت کنند سازمان نیز در مسیر تعالی خود گام خواهد برداشت.


وی افزود: بایستی به سازمان کمک کرد تا با شناخت درون خود به حیات طبیعی ادامه دهد و سازمانهایی موفق خواهند بود که فضای روانی و فکری آنها به گونه ای باشد که کارکنان آن بتوانند قهرمان درون خود را بیدار کنند.


پورحسین اظهار داشت: هرچه تعداد بیشتری از کارکنان موفق به طی چنین سفری شوند، بیداری قهرمان درون سازمان را بیشتر تضمین می کنند.
وی درپایان؛ توجه به نیروی انسانی و همچنین دفاترخدمات بانکی روستایی و شهری را که جزء لاینفک پست بانک ایران می باشند را رمز موفقیت در عرصه بازاریابی و رقابت دانست و عنوان کرد: رسیدن به هدف های بزرگتری همچون «بانک ایران» از این مسیر ممکن خواهد بود.


علیرضا ادهمی مدیر شعب استان آذربایجان غربی نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت استان، تحقق هدف سپرده ای را منوط به ترسیم نقشه راه مناسب دانست و استفاده از برنامه های بلندمدت و اجرای درست سیاست ها در روستاها را تنها راه رسیدن به اهداف سپرده ای عنوان کرد.
عباس استواری مدیر شعب استان زنجان هم با تشریح وضعیت استان، همیاربانک را یکی از طرح های موفق دانست و خواستار نظارت های بیشتری از سوی ستاد و شعب بر روی دفاتر شهری و روستایی شد.


همچنین وی پیشنهادهائی درخصوص پشتیبانی از حساب دهیاری ها و ایجاد منویی جدید در دستگاه کارتخوان pos برای فروش کنتور برق در روستاها ارائه و در پایان خواستار ارائه راهکارهائی برای نوسازی سخت افزارهای دفاتر روستایی شد.
عباس آبنوس مدیر شعب استان گیلان نیز درادامه این نشست با اشاره به انگیزه ایجاد شده در استان و افزایش محسوس منابع و همچنین کاهش مطالبات، از گشایش قفل تسهیلاتی استان به عنوان اتفاق مهم یاد کرد و آینده ای روشن را برای استان ترسیم نمود.


بهروز دادخواه مدیرشعب استان اردبیل و میزبان این هم اندیشی نیز به تشریح اقدامات انجام گرفته درسطح استان پرداخت و اظهار داشت: ایجاد دفاتر جدید و فعال نمودن دفاتر غیرفعال، ثبت درخواست 840 فقره pos، نصب تعداد 326 فقره pinpad ، برگزاری جلسات هم اندیشی در کلیه شهرستان های استان با کارگزاران شهری و روستایی، انجام تبلیغات گسترده درخصوص ستاره دنباله دار، برگزاری مسابقه ای در زمینه شیوه های جذب منابع در روستاها بین کارگزاران با اختصاص جوایز ارزنده و نفیس، انعقاد تفاهم نامه و انجام مذاکرات اولیه درخصوص بازارهای عمده استانی، نصب دستگاه خودپرداز(ATM)جدید در شعبه مبارزان، نصب دستگاه نوبت دهی در شعبه مرکزی، پیگیری مسائل و مشکلات حوزه IT و دفاترخدمات بانکی از مهمترین فعالیت های استان در زمینه بازاریابی است.


فرهاد بهمنی رئیس اداره کل تولید و توسعه نرم افزار نیز با اشاره به تفاوت ماهیت پست بانک ایران با سایر بانک های کشور و بهره برداری از سایت پشتیبان بانک گفت: رفع مشکل اخذ صورتحساب و گزارش گیری در سامانه سیمیا، فعال کردن تدریجی انتقال کارت به کارت در دستگاه های پایانه شعب(pinpad) در همه استان ها، واگذاری صدور رمز اینترنتی به شعب، امکان اتصال یک کارت به چند کارت، امکان صدور کارت هدیه در شعب و ثبت شرکت PSP بانک از مهمترین برنامه های حوزه فناوری اطلاعات در آینده نزدیک است.


همچنین سیدحسین ابطحی معاون اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع در این نشست به تشریح برنامه های حوزه بازاریابی بانک پرداخت و بر استفاده بهینه از دستگاه های خودپرداز(ATM)، کارتخوان(pos) و پایانه شعب(pinpad)، طرح های جدید از جمله؛ ستاره دنباله دار و سپرده طلائی و همچنین ترغیب و تشویق مشتریان برای استفاده از درگاه های الکترونیکی بانک و تخصیص منابع و استفاده بهینه و مناسب از منابع جذب شده تأکید کرد و درپایان نیز طرح های منظومه شمسی و سپرده ویژه کودک و نوجوان روستا، راه اندازی بخش تکمیلی طرح ستاره دنباله دار جهت پرداخت تسهیلات مشارکتی، انتقال وجه سه جانبه، راه اندازی سامانه برداشت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز(ATM)، صدور کارت مجازی برای مشتریان بانک و سیستمی نمودن کارمزد خدمات را از برنامه های آتی این اداره کل برشمرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد