درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:15   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5996صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 21 مهر 1392 - 04:15
چه کسی سیمرغ راازجنتی می گیرد؟/فیلمهای شاخصی که110روز دیگرمی بینیم!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدحبیب قاآنی- تقریبا 110روزدیگربزرگترین ومهمترین اتفاق سینمایی کشور یعنی جشنواره فیلم فجر آغاز به کار می کند والبته از همین روزها کورس رقابت برای رساندن فیلمها به بخش های مختلف استارت می خورد وباید دید در شب 22 بهمن ماه کدام کارگردانان سیمرغ هایشان را از دست جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی وشاید هم دکتر روحانی رئیس جمهور دریافت می کنند.چه کسی سیمرغ راازجنتی می گیرد؟/فیلمهای شاخصی که110روز دیگرمی بینیم!

به گزارش شارا به نقل از قدس انلاین در نگاهی کلی به انچه که به عنوان فیلمهای در حال تولید دیده می شود نامهای بزرگانی است که در صورت رسیدن فیلمهایشان می توان شاهد جشنواره ایی با اسمهای بزرگان سینما بود بهرحال همیشه می گویند جشنواره فجر روندی سینوسی دارد، در یک‌ دوره لیست فیلم‌های حاضر پر است از نام کارگردانان چهره اما در دوره بعد افت می‌کند و کمتر کارگردان اسم و رسم‌داری را می‌توان در کاخ جشنواره مشاهده کرد. حالا گویا در جشنواره فجر امسال، نمودار سینوسی در بالاترین حد صعود خود قرار دارد.


*پرهزینه‌ترین فیلم سینمای ایران مجید مجیدی

به‌نظر می‌رسد پروژه سینمایی مجید مجیدی که «محمد (ص)» نام دارد را باید پر هزینه‌ترین فیلم سینمای ایران دانست. البته تاکنون هزینه ساخت «محمد (ص)» اعلام نشده است، اما ارقام چند ده میلیاردی‌ درباره بودجه این فیلم بیان می‌شود.مجید مجیدی که با «بچه‌های آسمان» نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده بود، برای ساخت «محمد (ص)» یک شهرک سینمایی ساخته و بخش‌هایی را هم در آفریقایا هند جلوی دوربین برده است. همچنین در این پروژه افرادی مانند اسکات اندرسون مدیر جلوه‌های ویژه سینمای هالیوود و... با مجیدی همکاری کرده‌اند.علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، محسن تنابنده، مینا ساداتی، ساره بیات، پانته‏‌آ مهدی‏‌نیا و... بازیگران این فیلم سینمایی بوده‌اند که از دوران جاهلیت و به‌هنگام تولد آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) آغاز شده و در 12 سالگی ایشان در اولین سفر به همراه عمویشان ابوطالب، به شام پس از رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد.اگرچه فیلمبرداری «محمد (ص)» به‌پایان رسیده اما گفته می‌شود، جلوه‌های ویژه سنگینی نیاز دارد و هنوز معلوم نیست که فیلم به جشنواره می‌رسد یا نه.


*«رستاخیز» احمدرضا درویش
احمد‌رضا درویش در سال‌های اخیر مشغول ساخت یک فیلم سینمایی درباره امام حسین (ع) است. او بیش از چهار سال روی بخش‌های مختلف تولید «رستاخیز» وقت گذاشته و نهایتا آن را به‌پایان رسانده است.در «رستاخیز» که بودجه آن از بخش خصوصی تامین شده، طارق انوار تدوین‌گر نامزد اسکار در سال 2010 و استیفن واربک موزیسین برگزیده‌ی اسکار همکاری دارند.این فیلم از مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند و بازیگرانی مانند آرش آصفی، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، علی جاویدفر، انوش معظمی، حمید جدیدی و میرطاهر مظلومی از بازیگران آن هستند. همچنین شقایق فراهانی، مهتاب کرامتی، لیلا بلوکات، زهره‌حمیدی، پرویز پورحسینی، سروش گودرزی و سیدجواد یحیوی به‌عنوان بازیگر مهمان در این پروژه جلوی دوربین رفته‌اند.


*پرسر و صداترین پروژه‌های سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا
پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره‌ی شهید چمران، یکی از پر سر و صداترین پروژه‌های سینمایی سال قبل بود. او با فیلم سینمایی «چ» دوباره به دوران دفاع مقدس بازگشته و قرار است دو روز و دو شب از زندگی شهید مصطفی چمران را روی پرده سینماها بیاورد.برخی منتظر بودند تا این فیلم در جشنواره سال قبل، حداقل به‌شکلی محدود برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شود اما کارهای فنی آن به‌طول انجامید و تاکنون نیز ادامه یافته است.بازیگران اصلی فیلم سینمایی «چ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی هستند و این فیلم با احتمال قریب به‌یقین در جشنواره امسال حضور خواهد داشت.


*زندگی دوگانه فیروز
احتمالا یکی از فیلم های شاخص جشنواره فیلم فجر آخرین ساخته فریدون جیرانی با عنوان «زندگی دوگانه فیروز» است. فریدون جیرانی این بار به سراغ داستانی کمدی اجتماعی رفته است و داستان مرد میانسالی و روایت می کند و خیلی خسیس است و همین نکته باعث تغییر و تحولات اساسی در زندگی اش می شود. در این فیلم فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق دهقان، ملیکا شریفی نیا و اکبر عبدی بازی کرده اند. فیلمبرداری به طور کامل تمام شده است و این روزها در مرحله تدوین قرار دارد.


*بلوک 9 خروجی 2

بعد از «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم»، نوبت به ساخت «بلوک 9، خروجی 2» رسیده است و با این فیلم سه گانه علیرضا امینی کامل می شود. این فیلم اواسط اردیبهشت ماه جلوی دوربین رفت و به احتمال زیاد یکی از فیلم هایی است که شانس حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را دارد. علیرضا امینی در مورد شخصیت های فیلم می گوید: «در این فیلم 9 شخصیت داریم که برای چهار شخصیت اصلی از بازیگران مطرح سینما بهره می بریم و برای 5 شخصیت مکمل از چهره های جدید بهره خواهیم برد. حدود 60 درصد فیلم در تهران و در لوکیشن های متعدد و بقیه صحنه های فیلم در شمال کشور جلوی دوربین خواهد رفت. فیلم در ژانر اجتماعی و در ارتباط با خانواده است، فیلمنامه را خودم نوشتم.» امیر جعفری، پانته آ بهرام و حمید رضا آذرنگ شیری از بازیگرانی هستند که حضور آنها در این فیلم قطعی شده است.


نمایش فیلم جنجالی دوره شمقدری در زمان ایوبی
بدون شک «لاله» یکی از پر سر و صداترین پروژه‌های چند سال اخیر سینمای ایران است که پس از ماه‌ها کش و قوس بین دولت، مجلس و رسانه‌ها توانست به‌کارگردانی اسی نیک‌نژاد جلوی دوربین برود. این فیلم فاخر نامیده شده‌ی سازمان سینمایی، احتمالا به‌زودی وارد مراحل فنی خواهد شد.در «لاله» سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری (در نقش پدر لاله)، سینان تازچو (Sinan Tuzcu در نقش «امیر» مربی لاله)، نیکی کریمی، سام قریبیان و... بازی کرده‌اند.به گفته مجری طرح «لاله»، این فیلم میلیاردی احتمالا در خارج از کشور تدوین خواهد شد.در گزارش های رسمی تولید، نام فیلم «لاله»، به «راننده» تغییر کرده است اما کارگردان آن اسدالله نیک نژاد می گوید نام فیلم تغییری نکرده است.


بازگشت بهمن فرمان‌آرا
بهمن فرمان‌آرا که از سال 86 دیگر فیلمی نساخته گفته بود که می‌خواهد پس از تغییر ریاست سازمان سینمایی یک فیلم جدید بسازد!و حالا درهمین زمینه یکی از سایت‌های سینمایی در گزارشی نوشته است که «فرمان آرا قصد دارد فیلم تازه‌اش را جلوی دوربین ببرد. فیلمی که درخواست پروانه ساختش بعد از ایجاد تغییرات در سازمان سینمایی ارائه شده است. فیلم تازه فرمان‌آرا در حال و هوایی متفاوت با دیگر آثار این فیلمساز است و پیش‌بینی می شود در نیمه دوم امسال فیلمبرداری اش آغاز شود.


«کلید شکسته» مسعود کیمیایی
جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی «متروپل» که در مرحله تدوین قراردارد. او که با نام «کلید شکسته» پروانه ساخت فیلمش را گرفته است پس از انتخاب حسن روحانی به‌عنوان رییس‌جمهور و به‌دلیل نماد کلید او، مجبور به تغییر این نام شد. وی که فیلمبرداری «متروپل» را چندی پیش به پایان رساند، در تلاش برای ارائه جدیدترین اثر خود به سی ودومین جشنواره فیلم فجر است.مهناز افشار در «متروپل» با ایفای نقش «خاتون» قهرمان فیلم مسعود کیمیایی است که با بازی خود، چند ساعت شبانه از زندگی یک زن را در باشگاه بیلیارد روایت می‌کند.محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی و سحر دولتشاهی از دیگر بازیگران اصلی «متروپل» هستند.علیرضا زرین دست نیز فیلمبرداری «متروپل» را برعهده دارد.کیمیایی پیشتر با فیلم «جرم» در بیست ونهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که به عنوان بهترین فیلم این رویداد انتخاب شد.«متروپل» بازگشت کیمیایی پس از سه سال دوری از جشنواره فیلم فجر است.


محمدمهدی عسگرپور"مهمان دارد"!

محمدمهدی عسگرپور که مدت‌هاست درگیر حواشی ادامه‌دار خانه سینما و معاونت سینمایی است، پس از چهارسال یک فیلم جدید سینمایی را به‌تهیه‌کنندگی حوزه هنری جلوی دوربین برده است.«مهمان داریم» در مراحل پایانی فنی قرار دارد و پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، معصومه قاسمی‌پور و سهیلا گلستانی در آن ایفای نقش کرده‌اند.


«قبر دو طبقه» کمال تبریزی
درحالی که کمال تبریزی هنوز نتوانسته تکلیف دو فیلم «پاداش» و «خیابان‌های آرام» را برای اکران مشخص کند و پروانه ساخت «قبر دو طبقه» هم پس از یکی دو سال دوندگی و اصلاح به او داده نشد، او در پی ساخت یک فیلم کمدی رمانتیک جدید به‌نام «دردسرهای شیرین» است. این فیلم که پروانه ساخت آن صادر شده اکنون در مرحله پیش‌تولید است.به گفته تهیه‌کننده، شکوه عشق در کنار مقولاتی چون پاکی طبیعت و محیط زیست، انرژی‌های پاک و مصرف بهتر و پاک‌تر از منابع و نعمات خداوندی دستمایه‌های اصلی قصه فیلم جدید کمال تبریزی هستند که از نگاه شخصیت اصلی زن داستان روایت می‌شوند.


*نوستالژی«مدرسه موش‌ها» مرضیه برومند
مرضیه برومند قصد دارد، نوستالژی «مدرسه موش‌ها» را زنده کند. او که سال 64 نخستین نسخه از فیلم سینمایی «مدرسه موش‌ها» را روی پرده برده بود، این‌بار قصد دارد با تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت نسخه‌ی به‌روز شده این فیلم را بسازد.اکنون تست صداپیشگی کاراکترها برای انتخاب 150 صداپیشه مورد نیاز فیلم آغاز شده و دکورهای فیلم درحال ساخت است بنابراین به‌نظر می‌رسد صاحبان فیلم به دنبال این هستند که فیلم‌شان را تا پایان امسال تمام کنند.


«خانم، مال معرفی کنید» پوران درخشنده

پوران درخشنده که در جشنواره‌ی اخیر فیلم فجر، فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»‌اش توانست یکی از سیمرغ‌های مخاطبین را بگیرد.اکنون مشغول نگارش فیلمنامه فیلم اجتماعی دیگری است که به‌گفته خودش تحقیق درباره آن در مجتمع خانواده ونک و شوراهای حل اختلاف می‌گذرد. درخشنده در گفت‌وگویی اعلام کرده است که «خانم، مال معرفی کنید» که به‌موضوعی درباره طلاق می‌پردازد را پاییز کلید می‌زند.


سعید سهیلی با«کلاشینکف»می اید
سهیلی پس از «گشت ارشاد»‌اش که حواشی زیادی را برای سینمای ایران به‌راه انداخت، سراغ ساخت «کلاشینکف» رفته که به‌گفته خودش در راستای فیلم قبلی‌اش محسوب می‌شود.سهیلی فیلم جدیدش را پس از انتخابات ریاست جمهوری کلید زد تا یک فیلم اجتماعی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند اما فعلا هیچ خبری از سعید سهیلی نیست و به‌نظر می‌رسد او می‌خواهد در سکوت خبری و به‌دور از حواشی کارش را جلو ببرد. به گفته سهیلی، «کلاشینکف» قصه تلخی دارد که با رگه‌های طنز به آن پرداخته می‌شود.


«50 قدم به آخر مانده» کیومرث پوراحمد
کیومرث پوراحمد از جمله کارگردانانی است که فیلم نساختنش در سینما به چندین سال رسیده است. از آخرین ساخته پوراحمد (اتوبوس شب) تاکنون هفت سال می‌گذرد و اکنون او قصد دارد به‌تهیه‌کنندگی سعید سعدی «50 قدم به آخر مانده» را بسازد.او اکنون نسخه بازنویسی شده فیلمنامه را برای جذب سرمایه به انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد سینمایی فارابی ارائه کرده است. به‌گفته سعدی، تلاش گروه بر این است که فیلم را برای جشنواره فجر آماده کند.
فیلم جدید پوراحمد داستان رزمنده‌ای است که در یک عملیات پایش روی مین می‌رود و 18 روز در خاک عراق گرفتار می‌شود اما طی عملیاتی توسط رزمندگان ایرانی نجات می‌یابد. این فیلم سینمایی سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی 8 نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد