شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکترعزیزی گفت: مهمترین هدف از تشکیل فراکسیون ارتباطات وروابط عمومی مجلس اعتلای نام روابط عمومی است و مدیران روابط عمومی بعنوان بازوی مدیریت سازمان ها ونهادها می توانند سازمان یا نهاد خود را به عرش یا فرش ببرند متاسفانه در جامعه ما هر کسی که کاری بلد نیست را به واحد روابط عمومی معرفی می کنند؟؟!!
رییس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس در ادامه گفت: چرا باید مدیران روابط عمومی بخش های خصوصی بهتر از مدیران روابط عمومی بخش دولتی عمل کنند چرا سازمانی مستقل به عملکرد روابط عمومی ها نظارت نمی کند؟ اینجانب با توجه به این مشکلات “فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی ”را تشکیل دادم.
ایشان در ادامه افزودند: حال باید سازمانی را مثل سازمان نظام مهندسی یا سازمان نظام پزشکی تحت عنوان “سازمان ارتباطات وروابط عمومی” تشکیل داد و افرادی که لایق این پست مهم هستند با دریافت کدی که از این سازمان می گیرند موردارزیابی قرار گیرند ومدیران پسرخاله یا پسرعمه و… را برای تصدی پست مدیریت روابط عمومی در نظر نگیرند؟؟!!
دکتر عزیزی در پایان گفت: با توجه به تشکیل فراکسیون ارتباطات وروابط عمومی مجلس به دولت جدید پیشنهاد می کنم بجای استفاده از معاونین پارلمانی که اینجانب خیلی های آنها را نمی شناسم از مدیران روابط عمومی با سابقه استفاده کند یا اینکه وظیفه معاونت پارلمانی زیر نظر مدیریت روابط عمومی وزارت یا سازمان مربوطه تعریف شود درحقیقت معاونت پارلمانی با مدیریت روابط عمومی ادغام شوند با انجام این کاروزرای محترم یا مدیران سازمان راحت تر می توانند با مجلس تعامل برقرارکنند. |