درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5910صفحه نخست » پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 13:52
کواکبیان: بزرگترین منکر در رسانه ها بی اخلاقی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی کواکبیان در برنامه فصل نو شبکه قرآن و معارف سیما گفت: واقعیت این است که زمامداران باید برای همه مردم الگو باشند بنابراین باید امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در بین مسئولین ما جا بیفتد.
به گزارش جام جم آنلاین وی اظهار داشت:یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین هدف هایی که ما باید برای انتشار روزنامه خود دنبال کنیم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است این انگیزه باعث تداوم کار ما شده و اگر این انگیزه نباشد وضعیت اقتصاد مطبوعات و انگیزه های دیگر نمی تواند باعث این تداوم بشود.

وی ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر نباید در جامعه تقلیل پیدا کند به گونه ای که ما تنها به مسائل کوچک تر بپردازیم و تمام امر به معروف و نهی از منکر ما به گشت امر به معروف خلاصه شود در حالی که از منکرات بزرگی مثل اختلاس 3000 میلیاردی غفلت کنیم.

وی در رابطه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در رابطه با مسئولین گفت:بسیاری از مسئولین تحمل شنیدن انتقادات را ندارند و از تعریف خوششان می آید به گونه ای که بعضی از مسئولین فقط دوست دارند با خبرنگاران خارجی و شبکه های خارجی مصاحبه کنند اما به یک خبرنگار فعال و قوی داخلی وقت نمی دهند تا چالشی با او به گفتگو بنشیند بلکه به روابط عمومی می گوید این مطالب را منتشر کن و بعد تمام مطالب فقط تعریف و تمجید است البته در سال های اخیر هم تعاملات دستگاه قضایی با مطبوعات خوب بوده و هم مسئولین تا حدودی تحمل انتقادشان بالا رفته است.

کواکبیان در رابطه با اخلاق در رسانه گفت:بزرگترین منکردر رسانه ها بی اخلاقی استاز خرداد به این طرف کمی اخلاق رسانه ای نیز بهتر شده است.هنوز هستند رسانه هایی که به خاطر فروش بیشتر با این که می دانند خبری واقعیت ندارد اما می گویند فعلا برای جذب مخاطب این کار را انجام می دهیم.

مدیر مسئول مردم سالاری تصریح کرد:باید در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر قانون و اخلاق رعایت شود و بد اخلاقی باید از تمامی عرصه ها به خصوص صحنه رسانه ها رخت بربندد .باید اگر رسانه ای خالصانه و بدون حب و بغض منویات سیاسی حق  را به حقدار رساند مورد تشویق قرار بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ما گاهی بعضی آمار را از بعضی دستگاه ها می شنویم که تنمان تکان می خورد در این زمان اگر خبرنگاری بتواند راحت مطالب را بیان کند حتی از دستگاه قضایی هم زودتر نتیجه گرفته می شود باید خبرنگاری که امر به معروف  و نهی از منکر را در کارش مد نظر دارد مورد تشویق قرار بگیرد نه این که به او تذکر هم بدهند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد