درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5881صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 16:14
ما زنان خود را باور داریم اما آیا سیستم هم مارا باور دارد؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است با این حال سهم خانواده روابط عمومی تنها یک روز در سال است.


به گزارش شارا، رافع در نخستین همایش زن و روابط عمومی گفت: ما زنان خودمان خود را باور نداریم اما آیا سیستم نیز ما را باور دارد؟


وی با اشاره به آیات قرآن شریف و بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مدیریتی روابط عمومی افزود: زن در مشارکت سیاسی وقتی انتخاب می کند حق دارد، اما برای انتخاب شدن حقی ندارد.


دکتر فرحناز رافع گفت: زنان در حال حاضر حضوری انفعالی در تصمیم گیری ها دارند و باید بکوشیم که عنصری فعال در این عرصه باشیم.


وی  ضمن بررسی سه عنصر آموزش و آگاهی، تواناسازی  و ایجاد فرصت های اجتماعی را برای حضور فعال ضروری شمرده و افزود: بدون تردید روابط عمومی یکی از عرصه های حضور زنان در ایران است.


رافع در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بررسی های راهبردی اظهار کرد: باید عوامل موثر در توانمند سازی را شناسایی نمود و در جهت آنها حرکت کرد.


رئیس انجمن هلال احمر با اشاره به نتایج تحقیقات در کشورهای خارجه و اهمیت نقش زنان در توسعه اقتصادی  تصریح کرد:  چهار مرحله محدودیت، نابرابری، تبعیض های جنسی و جبران را برای آنچه بر زنان گذشته است بر می شمارند.


وی در پایان با اشاره به نقش پر رنگ زنان در سند چشم انداز 1404، گفت: 70 درصد روابط عمومی در کشور را زنان تشکیل می دهد که 80 درصد آنان را فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی  می باشند؛ خوب است، اما ما کجا و ایده آل کجا؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد