درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 01:36   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5881صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 16:14
ما زنان خود را باور داریم اما آیا سیستم هم مارا باور دارد؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است با این حال سهم خانواده روابط عمومی تنها یک روز در سال است.


به گزارش شارا، رافع در نخستین همایش زن و روابط عمومی گفت: ما زنان خودمان خود را باور نداریم اما آیا سیستم نیز ما را باور دارد؟


وی با اشاره به آیات قرآن شریف و بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مدیریتی روابط عمومی افزود: زن در مشارکت سیاسی وقتی انتخاب می کند حق دارد، اما برای انتخاب شدن حقی ندارد.


دکتر فرحناز رافع گفت: زنان در حال حاضر حضوری انفعالی در تصمیم گیری ها دارند و باید بکوشیم که عنصری فعال در این عرصه باشیم.


وی  ضمن بررسی سه عنصر آموزش و آگاهی، تواناسازی  و ایجاد فرصت های اجتماعی را برای حضور فعال ضروری شمرده و افزود: بدون تردید روابط عمومی یکی از عرصه های حضور زنان در ایران است.


رافع در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بررسی های راهبردی اظهار کرد: باید عوامل موثر در توانمند سازی را شناسایی نمود و در جهت آنها حرکت کرد.


رئیس انجمن هلال احمر با اشاره به نتایج تحقیقات در کشورهای خارجه و اهمیت نقش زنان در توسعه اقتصادی  تصریح کرد:  چهار مرحله محدودیت، نابرابری، تبعیض های جنسی و جبران را برای آنچه بر زنان گذشته است بر می شمارند.


وی در پایان با اشاره به نقش پر رنگ زنان در سند چشم انداز 1404، گفت: 70 درصد روابط عمومی در کشور را زنان تشکیل می دهد که 80 درصد آنان را فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی  می باشند؛ خوب است، اما ما کجا و ایده آل کجا؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات