درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5818صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 12:41
ارتباطات مردمی در روابط عمومی استان‌ها باید دو سویه باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش مهمی در ارتباط سازمان ها با مردم دارند، گفت: رابطه مردم با مسئولان نظام اسلامی در حال حاضر رابطه امامت و امت است.


به گزارش شارا به نقل از مهر، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور که پیش از ظهر دوشنبه در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است نقش و جایگاه روابط عمومی در ادارات مغفول مانده باشد، در حالی که روابط عمومی یک دانش و شبکه ارتباطی است.

وی با بیان اینکه اگر این مسئله را در نظام اسلامی پذیرفتیم باید روابط عمومی را به عنوان یک رشته یا میان رشته‌ای علم ارتباطات به حساب آوریم، گفت: ظهور و بروز ابزار و تجهیزات نوین فناوری به شدت ارتباطات دینی کهن و سنتی و کارآمد حوزه دین را تحت الشعاع قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: به وجود آمدن سازمان‌ها و نهاهای اجتماعی در حوزه کارکردهای اجتماعی عامل دیگری است که این سازمان‌ها با بهره برداری از ابزارهای نوین، مسیر جامعه بشری را تغییر داده‌اند.

وی به ضرورت ارتباطات دینی اشاره کرد و افزود: 5 اصل را می‌توان در ارتباطات دینی در نظر گرفت که باید به آنها توجه شود.

حجت الاسلام اسکندری اصل اول در ارتباطات دینی را توحید و یکتاپرستی ذکر کرد و گفت: در ارتباطات غربی توحید و یکتاپرستی ملاک و معیار نیست اما در ارتباطات دینی نگاه یک عنصر ارتباطی  باید نگاه موحدانه باشد، یعنی خدای تبارک و تعالی را حاضر همه امور ببیند.



وی با بیان اینکه اصل دوم توجه به امر معروف و نهی از منکر است، گفت: قرآن کریم و روایات معصومان(ع) این همه بر روی امر به معروف و نهی از منکر تاکید دارند، چرا که امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ارتباط خاص است که مقدم بر هر نوع ارتباطی است، به ویژه در جامعه‌ای که حاکمیت باید از آن صالحان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم چهارمین اصل در ارتباطات دینی را تقوا دانست و افزود: یک عنصر ارتباطی باید در چارچوب تعالیم وحیانی اسلام قدم بردارد.

وی اظهار داشت: چهارمین اصل ارتباطات دینی را اعتقاد به امت واحده است، یک عنصر ارتباطی وظیفه دارد مصالح امت اسلام را در نظر داشته باشد، بنابراین هر جا که انسانی وجود داشته باشد که بر اساس اعتقادات و اصول وحیانی حرکت کند زیر چتر اصول ارتباطی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه امانت پنجمین اصل ارتباطات دینی است تصریح کرد: رابطه مردم با مسئولان رابطه امامت و امت است و مسئولان روابط عمومی باید هم مراعات این 5 اصل را داشته باشد و هم بر اساس این اصول حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباطات مردمی در روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها باید دو سویه باشد، گفت: یعنی هم نظرات مردم را به مسئولان سازمان منتقل کنند و هم کارکردهای سازمان را به مردم انتقال دهند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد