درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5789صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 05:18
رقیبی برای الکسا!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  SimilarGroup نام شرکتی است که در زمینه‌ی تحلیل اطلاعات آنلاین فعالیت می‌کند و به نوعی خود را رقیبی جدی برای وب سایت الکسا می‌داند.
به گزارش شارا به نقل از عیارآنلاین، SimilarGroup نام شرکتی است که در زمینه‌ی تحلیل اطلاعات آنلاین فعالیت می‌کند و به نوعی خود را رقیبی جدی برای وب سایت الکسا می‌داند. این شرکت اعلام کرده است که ۳٫۵ میلیون دلار به بودجه اش اضافه شده است و ضمنا سرویس پولی SimilarWeb Pro را نیز راه اندازی کرده است. این بودجه‌ی اضافی ناشی از سرمایه گذاری آقای Lord David Alliance است که شرکت N Brown Group فعال در زمینه‌ی لباس و مد را هدایت می‌کند.

این شرکت در اصل از سال ۲۰۰۹ پایه گذاری شد و تا به حال تنها به واسطه‌ی ارائه‌ی افزونه‌ی مرورگرها شناخته شده بود. این افزونه به کاربران وبسایت‌های مشابه وبسایتی را که در حال مشاهده بودند پیشنهاد می‌داد. ضمن اینکه اطلاعات مفیدی از رتبه، ترافیک و … وبسایت را نیز ارائه می‌کرد.

البته باید توجه کرد که این شرکت نام افزونه‌ی خود را فاش نمی‌کند چراکه نمی‌خواهد کاربران همچون وبسایت الکسا قادر به دستکاری داده‌های دریافتی از این افزونه‌ها باشند. در واقع آن‌ها این مورد را نقطه‌ی قوت خود و نقطه ضعف الکسا می‌دانند.

به علاوه SimilarWeb معتقد است که از نظر دریافت داده‌ها بسیار غنی‌تر از سایر رقبا عمل می‌کند و از دقت بسیار بالاتری نیز برخوردار هستند. برای این کار آن‌ها از متخصصین اطلاعات و آمارهای دقیق جهت بهبود نتایج بهره می‌برند.

SimilarWeb تنها در آمریکا تمرکز پیدا نکرده است و دفاتر جدید آن در لندن به گسترش آن در دنیا نیز کمک خواهد کرد. هم اکنون تنها ۲ نفر از پرسنل ۴۰ نفره‌ی SimilarWeb در لندن به کار مشغول اند که شرکت امیدوار است تا ۱۰ نفر دیگر نیز به این تعداد بیافزاید. این استخدام‌ها به عرضه نسخه جدید SimilarWeb Pro مربوط می‌شوند. این محصول برای مدت زمان حدود یک سال و نیم در درست توسعه بوده است و از زمان عرضه‌ی بتا تا امروز هزاران نفر برای دسترسی به نسخه premium برای پرداخت مبلغ اشتراک اعلام آمادگی کرده اند.

sources compare

نسخه‌ی حرفه‌ای ۹۹ دلار در ماه قیمت دارد و مزیت آن عمق و دقت بیشتر داده‌های اراده شده در آن است. نسخه‌ی گرانتر آن نیز ۵۰۰دلار در ماه حق اشتراک دارد که به کاربر امکان استفاده از ۳ نام کاربری و بسیاری دیگر از امکانات متنوع را می‌دهد. ضمنا سرویس رایگان نیز بهبودهایی را طی ماه‌های آینده شاهد خواهد بود.

با اینکه هنوز هیچ ابزار سنجشی دقیق تر از داده‌های وبسایت‌ها برای افراد غیر از صاحبان خود وب سایت‌ها وجود ندارد، اما نمی‌توان از اهمیت تخمین‌های ارائه شده توسط چنین شرکت‌هایی صرف نظر کرد. ضمن اینکه هنوز جا برای توسعه‌ی بیشتر در این زمینه وجود دارد و هنوز با ایده‌ال‌ها فاصله‌ی بسیار زیادی وجود دارد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد