درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5738صفحه نخست » شنبه، 13 مهر 1392 - 13:08
برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پس از برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس های ملی بازاریابی و برندسازی با حضور بیش از 900 نفر از علاقمندان و صاحب نظران این حوزه  ،  شرکت مبنا مدیران و باشگاه مدیران موفق اقدام به برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان نموده اند.


 به گزارش شارا، این کنفرانس در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی نیایش و با سخنرانی بزرگان بازاریابی کشور نظیر دکتر امیر اخلاصی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، دکتر محمدرضا نظری (مشاور دفتر مطالعات استراتژیک سازمان گسترش و نوسازی ایران)، دکتر محمد بلوریان تهرانی (دکتری بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا)،  علی پاکزادیان مقدم (موسس ومدیرعامل شرکت مبنا مدیران) و مهندس نیما کیمیایی (مشاور fleet sales  و سرپرست آموزش شرکت آسان موتور – هیوندای) برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس موضوعاتی چون راه اندازی باشگاه های مشتریان ، الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی و مذاکره با مشتریان ناراضی  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. لذا چنانچه به جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی تان علاقه مندید این کنفرانس میتواند کمک شایانی به شما رساند.


 علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی www.modir.biz  مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22272401 تماس حاصل نمایند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد