درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5731صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 08:36
پیشنهاد: کتاب «تبلیغات فرهنگی»
  
پیشنهاد: کتاب «تبلیغات فرهنگی»

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب تبلیغات فرهنگی تالیف آقای محمدرضا رستمی و وحید حائری از جمله کتاب های جدیدی است که در حوزه نوپای و مهم تبلیغات فرهنگی توسط نشر تبلور در سال ۱۳۹۱منتشر شده است. این کتاب به صورت کاربردی و با نگاه فرهنگ بومی و ایرانی نگاشته شده است و نمونه های متعددی از تبلیغات فرهنگی ایرانی را با نمونه های موفق خارجی مقایسه و تحلیل کرده است.

فهرست کلی کتاب تبلیغات فرهنگی:
مقدمه
تأثیر متقابل فرهنگ و تبلیغات در جامعه
چالشهای درونی تبلیغات فرهنگی
مثال‌هایی از تبلیغات فرهنگی در ایران و جهان
چرا کتاب تبلیغات فرهنگی
فصل اول؛ اصول و مبانی تبلیغات
فصل دوم؛ اصول تبلیغات فرهنگی
فصل سوم؛ فرآیند تبلیغات فرهنگی
فصل چهارم؛ تحقیقات در مورد مخاطب
فصل پنجم؛ رفتارها و عادات، مبادله و ابزارهای تغییر رفتار
فصل ششم؛ ارزیابی تبلیغات فرهنگی
فصل هفتم؛ اثربخشی تبلیغات فرهنگی و رهنمودهایی برای افزایش آن
منابع
پیوست-۱ مطالعات موردی
پیوست-۲چک‌لیست مدیران
پیوست-۳ نمونه‌هایی از تبلیغات فرهنگی خلاقانه از سراسر جهان

 

روابط عمومی موبایل/ پیشنهاد شما به سوال پایانی این نوشته چیست؟
یکی از ساده‌ترین روش‌های روابط عمومی با موبایل ارسال پیامک است. اما ارسال پیامک در چه شرایطی به عنوان رسانه‌ی موثر برای روابط عمومی خواهد بود.
بیشتر سازمان‌ها در ارسال پیامک بد
ون توجه به منافع و خواسته‌های مخاطبان، فقط به ارسال پیامک هایی که منافع سازمان را دنبال می‌کند، مشغول می‌شوند.
این پیامک ها نتیجه‌ای برای سازمان‌ها ندارد و فقط صرف هزینه‌های زیاد است.
اما با رعایت چه شرایطی می‌توان پیامک های موثر روابط عمومی ارسال کرد. اولین و موثرترین عنصر برای روابط عمومی پیامکی توجه به دادن هدیه‌ای رایگان به مخاطبان است یا دادن اطلاعات جدیدی که بخشی از منافع مخاطب را در بر دارد.
مثلا اگر وزارت نیرو می‌خواهد درباره مصرف برق پیامک ارسال نماید. بدیهی است که ارسال پیامی مانند«صرفه جویی در مصرف یعنی قطع نشدن برق شما». پیام هایی شبیه این مورد برای مخاطب جاذبه‌ی حداقلی دارد.
چرا که نه ترس و خطر آنی و نه پاداش و منفعت آنی برای مخاطب در بر ندارد. چنین پیام هایی فقط صرف بیهوده هزینه های دولتی و عمومی است. به جای چنین پیام هایی باید به دادن پاداش یا ترس آنی به مخاطب در پیام پرداخت.
شما چه پیشنهاد جایگزینی برای این پیام وزارت نیرو دارید؟
پاسخ این سوال به حوزه «تبلیغات فرهنگی» بر می‌گردد که من در کتاب «تبلیغات فرهنگی» به طور کامل به این مسائل پرداختم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد