درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5721صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 04:03
سکوت محمدرضا فروتن بالاخره شکست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدرضا فروتن 11 سال بعد از آن که در «زیر پوست شهر» ابراهیم شیبانی بازی کرد، در فیلم «هیچ کجا هیچ کس» او هم ایفای نقش کرد. می گوید که پس از مدتی صحبت کردن، سکوتش را شکسته است.محمد رضا فروتن
این بازیگر که در تمام این سال ها تلاش کرده خودش باشد و کاری را که از آن لذت می برد انجام دهد، می گوید «آنجایی که باید به خودم بَه بَه بگویم، گفته ام و الان از اَه اَه کسی حالم بد نمی شود.» بد ندیدم حالا که پرونده این شماره ما در رابطه با این فیلم است، به گزیده ای از آخرین گفتگوی «فروتن» هم اشاره ای داشته باشیم.

 

دعوت به هیچ کجا، هیچ کس


وقتی پیشنهاد بازی برای فیلم «هیچ کجا هیچ کس» از طرف ابراهیم شیبانی مطرح شد، فکر کردم یک جوانی آمده که در حال کسب تجربه است و تصورم این بود که او زمان بیشتری باید احتیاج داشته باشد تا این فیلم به فیلمی مثل «هیچ کجا هیچ کس» تبدیل شود. من انتظار نداشتم ابراهیم شیبانی اینقدر ریزبین، دقیق و حرفه ای شده باشد.

احساس کردم او در این چند سال یک مسیر جدی را رفته است. امروز هم فیلم را دوست دارم و تجربه چنین کاری برایم بسیار لذتبخش بود. البته یکی از دلایل علاقه من به این فیلم، این است که احساس می کردم اگر شرایط به گونه ای بود که آدم های خوبی که می توانستند نسبت به خود وفادار یا آگاه باشند، از امکانات و شرایط زندگی در یک محیط مناسب برخوردار بوند، می توانستند پاسخ درستی از زندگی خودو جامه بگیرند و شاید به خیلی جاها کشیده نمی شدند.

درباره پذیرش نقش هم باید بگویم، وقتی دیدم تمام عوامل فیلم و بازیگران خوب هستندو فیلمنامه هم متوسط است، از آنجا که خودنقش را هم دوست داشتم، آن را پذیرفتم. همچنین به این هم فکر می کردم که شاید چون قصه «هیچ کجا هیچ کس» معماگونه است و تماشاگر باید موضوعی را کشف کند، همین برایش لذتبخش باشد. در نهایت این موضوع در کنار عوامل دیگر باعث شد همکاری در این فیلم را قبول کنم.

متروپل تجربه ای دیگر

جدیدا کارم در «متروپل» مسعود کیمیایی تمامشده و پس از فیلم های «مرسدس»، «فریاد»، «اعتراض»، «سربازهای جمعه» و «محاکمه در خیابان»، فیلم «متروپل» که احتمالا دوباره نامش به همان «عرق سرد» تغییر می کند، ششمین همکاری من با مسعود کیمیایی است اما درباره رکورد، واقعا مسابقه نگذاشته ام.

فکر می کنم که «متروپل» قصه سرراستی دارد، چون بدون پراکندگی است. البته کار کردن با مسعود کیمیایی آنقدر جالب است که واقعا سینما را حس می کنی. من هر بار که می خواهم فیلمی را با او شروع کنم، احساس می کنم یک دوران جدید سینمایی برایم شروع می شود. مسعود کیمیایی آدم اوریجینالی است که نگاه خاصی دارد. خیلی ها خواستند از رویدست او بنویسند اما نتوانستند. او دیالوگ های خودش را می نویسد و سینمای خودش را نشان می دهد.

فروتن و موسیقی

مدتی در زمینه موسیقی فعال بودم. موسیقی برایم یک تفریح است چون همیشه فکر می کردم بالاخره گاهی از اینکه صبح زود سر صحنه بروم و برای اجرای نقشی عصبانی شوم و فریاد بزنم و گریه کنم، خسته می شوم. البته همیشه از بازیگری به شکل عاشقانه ای لذت بردهام اما دوست دارم فضای متفاوت دیگری را هم تجربه کنم؛ به همین دلیل الان چند سالی است که در حال آماده کردن یک آلبوم هستم، اما هنوز به دنیا نیامده است!

از هیچ نقشی پشیمان نیستم

در انتخاب نقش هایم همچنان به این فکر هستم که اگر می خواهم کاری را انجام دهم، ابتدا قدمی در درون خودمبردارم. در چند سال اخیر با وجود پیشنهادهای زیادی که داشتم همیشه به این فکر می کردم که با توجه به تاثیرگذار بودن سینما، آیا قرار است با حضورم در یک فیلم، به تماشاگرانی که می آیند و بلیت می خرند چیزی اضافه کنم یا اینکه فقط وقتشان را بگیرم؟

در بین کارهایی که تا به حال انجام داده ام ممکن است از کلیت کار و سبک آن خوشم نیامده باشد یا مثلا به آن نتیجه ای که از کار یا کارگردان در نظرم بود، نرسیده باشم، اما از انجام هیچ نقشی در فیلم هایم پیشیمان نیستم. حقیقت این است که من تلاش می کنم خودم باشم. جای خالی و رشد زیادی راب رای خودم می بینم. تلاش می کنم خود راوسیع کنم و فکر می کنم راهش این باشد که «خودم» باشم. من، آنجای که باید به خودم بَه بَه بگویم، گفته ام و الان از اَه اَه کسی حالم بد نمی شود. البته از آن بخشِ وجودم که ضعف دارد، هراسی ندارم و دوست دارم آ« بخش را هم ببینم.


پینشهادهای کاری

در این سال هاپیشنهاد دلخواهی را نداشتم و خودم هم علاقمند نیستم آنچه را که در فضای ذهنی ام هست و به آن علاقه دارم، به کسی سفارش دهم. دوست دارم در یک نمایش خیلی خوب، گرم و طنز اجتماعی که خیلی هم شاد باشد، بازی کنم. اگر چنین پیشنهادی در تئاتر داشته باشم، حتما می پذیرم.

با خودم مسابقه دارم

من 20 سال است که در سینما کار می کنم و یک مسابقه ای با خودم دارم. بعد از «قرمز» خیلی ها باورشان این بود که یک «استار» برای استار ماندن باید قوانینی را رعایت کند، مثلا گریمش زیاد تغییر نکند یا نقش های روستایی بازی نکند اما من احساس می کردم جاهایی بود که باید می رفتم یا نقش هایی وبد که باید بازی می کردم تا به یک تکاملی برسم. من، در «دیگری» بابت بازی در نقش آن مرد بیابانی خیلی پخته شدم. من باید «وقتی همه خواب بودند» و «به آهستگی» را بازی می کردم تا به آن تجربه در «دیگری» برسم.

درباره تله تئاتر «خرده جنایت های زن و شوهری» نوشته امانوئل اشمیت، هم حدس می زدم یک کار جذابی شود که شد. این کار را که قابل تبدیل به یک فیلم سینمایی هم بود خیلی دوست داشتم و بازی در آن را پذیرفتم. همچنین در تله تئاتر «زلزله بم» بازی کردم که آن را هم دوست داشتم که در زمان خود عنوان بهترین تله تئاتر را کسب کرد. البته اگر بدترین اثر هم شناخته می شد برای من خیلی فرق نمی کرد چون معمولا وقتی یک نفر از هیات داوران تغییر می کند، خیلی چیزها عوض می شود.

در تلویزیون هم به جز برنامه سال تحویل که یک نوع راه ارتباط برایم بود، تله فیل «چشم آفتاب» را کار کردم که به نظرم یک کار متوسط یا شاید هم پایین تر بود اما تجربه خوبی از آن دارم. در زمان ساخت این تله فیلم، تصمیم گرفتم مثل «رالی ایرانی» که سه روز رفتم تفریح و بابت آن دستمزد هم گرفتم، به منطقه ای که تا به حال نرفته بودم، بروم و بین بلوچ ها زندگی کنم. من به واسطه آن فیلم، آدم هایی را دیدم که به نظر می رسید به خاطر شرایطی که در آن زندگی می کردند، نباید خیلی خوشحال و خوشبختن باشند اما قاطعانه می گفتند خوشبخت هستند، در حالی که اینجا آدم هایی را می بینم که به واسطه شرایطشان باید خوشحال و خوشبخت باشند اما حقیقت این است که اصلا خوشبخت نیستند. اینها را توضیح دادم که بگویم تمام این کارها، مسابقه با خودم بود. صاولا وقتی وارد کاری می شوم سعی می کنم در هر بخشی، هر کار یا کمکی که می توانم انجام دهم تا کار بهتر شود و اصلا هم انتظار ندارم کسی قدر کار مرا بداند.همین که خودم لذت می برم، کافی است.

 

از لابلای حرف ها

- در این بین به کارگردانی فکر نمی کنم. اما اگر یک روز فیلمنامه تاثیرگذار و خوبی پیدا کنم کار می کنم.

- فعلا کارهای دیگری دارم که برایم اولویت دارند، مثل ادامه تحصیل

- الان دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم.

- تمام حرف هایی که اینجا گفتم معلوم می کند که چرا چهار پنج سال است صحبت نمی کنم.

- من امیدوارم آگاهی فردی و اجتماعی ما آنقدر بالا برود که آدم ها بدانند اگر به کسی بدی می کنند، در وهله اول به خودشان بدی می کنند.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد