درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5655صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 13:11
دومین هم‌اندیشی مدیران روابط‌ عمومی‌ها برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - دومین هم‌اندیشی مدیران روابط‌ عمومی‌ها با شورای سیاست‌ گذاری و دبیرخانه کنفرانس حرفه‌ ای‌ گرایی، به میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین هم‌اندیشی مدیران روابط‌ عمومی‌ها با شورای سیاست‌ گذاری و دبیرخانه کنفرانس حرفه‌ ای‌ گرایی، به میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای کشور برگزار شد.


به گزارش شارا، در ابتدای نشست، ابتدا غلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌ گذاری کنفرانس، ضمن تاکید بر این موضوع که تمام تلاش و مساعی این شورا بر این است که یک کنفرانس حرفه‌ای، علمی و متفاوت برگزار شود، گفت: از اساتید، کارشناسان و مجربان حوزه روابط‌عمومی، رسانه و تبلیغات برای ارایه مقاله و سخنرانی دعوت شده و هدفی که برای همه تعریف شده است چگونگی برقراری ارتباط صحیح و تعامل میان فعالان این سه حوزه خواهد بود.


وی اظهار امیدواری کرد که در کنفرانس حرفه ‌ای ‌گرایی، همه شرکت‌کنندگان مفاهیم و اصول حرفه‌ای شدن را بیاموزند و برکات این یادگیری نصیب جامعه شود.


سپس دکتر داود زارعیان، عضو شورای سیاست‌گذاری، طی سخنانی تصریح کرد: در روابط‌ عمومی حرفه‌ای، تصمیم‌گیری برای هیچ مساله‌ای سخت و دشوار نیست چرا که اصول حرفه‌ای عمل کردن، مسیر صحیح را به صورت واضح به کارگزاران روابط‌ عمومی می‌نمایاند.
دبیرکل کنفرانس افزود: اگر کارشناسان روابط‌ عمومی بتوانند حرفه‌ ای شدن را بیاموزند و اجرا کنند خود به خود مدیران را نیز به سمت حرفه‌ای شدن می‌برند و آنها نیز عملکرد حرفه‌ای را سر لوحه کار خود قرار می‌دهند.


استاد دانشگاه علامه‌طباطبایی، برخی شاخص ‌های روابط‌ عمومی حرفه ‌ای را به اختصار چنین ذکر کرد: در روابط‌ عمومی حرفه‌ ای باید از رفتارهای کلیشه ‌ای و تکرار مکررات جدا شد؛ در روابط‌ عمومی حرفه ‌ای انتشارات و طراحی سایت و تولید خبر و ... هدف نیستند بلکه ابزاری هستند برای رسیدن به هدف؛ روابط‌ عمومی حرفه‌ ای باید خدمات حرفه‌ ای ارایه کند.


وی در خاتمه از رویکرد جدیدی که تیم برگزارکننده کنفرانس در پیش گرفته‌اند ابراز خشنودی کرد و گفت: شاید این اولین بار است که یک گروه برگزارکننده به صراحت و شفاف، تعهداتی را برای خود ایجاد می‌کند که شرکت‌کنندگان می‌توانند در روز برگزاری کنفرانس آنها را مطالبه کنند. بنابراین امیدواریم نگاه ما به عنوان شورای سیاست‌ گذاری تا حدود زیادی همان نگاه مخاطبان باشد و بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم.


دکتر یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه رازی دیگر سخنران این هم‌اندیشی بود. وی که عضو شورای سیاست‌ گذاری کنفرانس نیز هست طی سخنان کوتاهی گفت: حضور در جمع تخصصی و حرفه‌ای روابط‌ عمومی‌ها بسیار آموزنده است و به نظر می‌رسد مدیران ارشد سازمان‌ها اگر به بقا و پویایی سازمان خود اهمیت می‌دهند باید به روابط‌ عمومی بها بدهند و برای حرفه ‌ای شدن آن بستر را فراهم کنند.


وی اعلام کرد: با توجه به اینکه در رشته مدیریت تحصیل کرده‌ام و همچنین مدیر یک سازمان مالی نیز هستم، بنا دارم در روز 29 مهرماه در قالب یک سخنرانی علمی انتظارات مدیران ارشد سازمان‌ های مالی از یک روابط‌ عمومی حرفه‌ ای را ارایه کنم.


دیگر سخنران هم اندیشی استاد علی‌اکبر قاضی‌زاده بود که به عنوان نماینده رسانه‌ها در شورای سیاست‌گذاری کنفرانس نیز عضویت دارد. وی شنیدن دغدغه‌های کارگزاران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در برقراری ارتباط با اصحاب رسانه را بسیار جالب دانست و گفت: به عنوان کسی که 42 سال در عرصه روزنامه‌ نگاری کشور فعالیت می‌کنم به تمام دوستانم در روابط‌ عمومی‌ها توصیه می‌کنم از رفتارهای کلیشه‌ ای که مربوط به دهه‌ها قبل است بپرهیزند چون این گونه رفتارها برای دنیای ارتباطی امروز آفت محسوب می‌شود.


وی به برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی اظهار خوشبینی کرد و افزود: کسانی که در روابط‌ عمومی‌ها کار می‌کنند اساس ارتباط با رسانه‌ها را بر تکذیب و ارسال جوابیه نگذارند چراکه در پیش گرفتن چنین روالی هم برای آنها و هم برای مردم جامعه حاصلی جز زیان و عقب‌ماندگی نخواهد داشت.


در ادامه این هم‌اندیشی علی شوقی ‌بنام، دبیراجرایی کنفرانس، اظهار کرد: همواره یکی از دغدغه‌های جامعه ارتباطی، تعامل میان روابط‌ عمومی‌ها، رسانه‌ها و تبلیغات است که سعی می‌کنیم در قالب این کنفرانس تا حدود زیادی افراد را با نحوه تعامل و ارتباطات اثربخش میان فعالان این سه عرصه آشنا کنیم.


وی اعلام کرد: در روز 29 مهرماه دو مطالعه موردی به صورت کارگاهی توسط دو نفر از اساتید برجسته، ارایه می‌شود و همچنین با توجه به موضوعات و محورهایی که برای سخنرانان مشخص شده است، پیش‌بینی می‌کنیم کنفرانس حرفه‌ ای ‌گرایی در روابط ‌عمومی یک کنفرانس عملیاتی و علمی باشد.


در پایان جلسه هم‌اندیشی، برخی از مدعوین پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مطلوب کنفرانس ارایه کردند که مقرر شد مورد بررسی دبیرخانه کنفرانس قرار گیرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد