درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 19:19   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5643صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 03:30
زنان شاغل از نظر روحی شاداب‌تر و سالم‌تر از زنان خانه‌دار هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: زنان شاغل ازنظر روحی شاداب‌تر و سالمتر از زنان خانه‌دار هستند اما این در حالی است که نمی‌توان حکم کلی صادر کرد.

به گزارش شارا ه نقل از تسنیم، سید محمد مسعود ازهر،  با اشاره به اینکه اشتغال را برای زنان توصیه می‌کنم، اظهار کرد: روند زندگی زنان شاغل اجتماعی‌تر از زنان خانه‌دار است و در نحوه برخورد با فرزند خود به روزتر رفتار می‌کند.


وی با اشاره به میزان کارایی زنان شاغل و خانه‌دار، بیان کرد: کارایی یک زن شاغل نسبت به زن خانه‌دار در اداره کردن منزل بیشتر است.
عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: تحمل زنان شاغل به هنگام فرزنددار شدن و ماندن در خانه در برخورد با رفتار فرزندان خود کمتر از زنان خانه‌دار بوده و همین مسئله به خوبی نشان می‌دهد که شاغل بودن زنان را از نظر روحیه سالمتر و شاداب‌تر  می‌کند.


وی گفت: شغل سبب ارتقا روحی زنان می‌شود و فکر تولید را در آنها افزایش می‌دهد و این مزیتی بر زنان خانه‌دار است.
ازهر خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه هنوز تحقیق علمی در زمینه سلامتی روان زنان شاغل نسبت به زنان خانه‌دار نشده، بنابراین نمی‌توان به صورت علمی اظهار نظر قطعی در ارتباط با زنان شاغل و خانه‌دار کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات