درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5633صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 9 مهر 1392 - 14:09
سازمان حمل و نقل منطقه ای امریکا 670 هزار دلار صرف روابط عمومی کرده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - اسوشیتد پرس: سازمان حمل و نقل منطقه ای شیکاگو؛ هزاران دلار صرف مشاوره ارتباطات کرده است. این در حالی است که آژانس های حمل و نقل در مجموع با کمبود بودجه 30 میلیون دلاری مواجه هستند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  اسوشیتد پرس: سازمان حمل و نقل منطقه ای شیکاگو؛ هزاران دلار صرف مشاوره ارتباطات کرده است. این در حالی است که آژانس های حمل و نقل در مجموع با کمبود بودجه 30 میلیون دلاری مواجه هستند.


به گزارش شارا به نقل از روزنامه دیلی هرالد، سازمان حمل و نقل منطقه ای بالغ بر 670 هزار دلار را از ابتدای سال 2011 به شرکت های روابط عمومی پرداخت کرده است. این روزنامه اطلاعات را بر مبنای اصل آزادی اطلاعات کسب کرده است.
مسئولیت هایی که بر عهده این شرکت ها در ازای دریافت این مبلغ است، این است که محتوای نطق ها، سخنرانی ها و گزارش ها را برای رهبران سازمان حمل و نقل منطقه ای با برگزار کمپین های ترویجی در خصوص حمل و نقل عمومی آماده کنند.


این سازمان مسئول نظارت بر مترا، سازمان حمل و نقل شیکاگو و حومه است.
نماینده ایالتی، جک فرانکس، می گوید: «سازمان حمل و نقل منطقه ای، از ماموریت اصلی خود فاصله گرفته است که هماهنگی آژانس های حمل و نقل است، فاصله گرفته است.»


مدیر ارتباطات سازمان حمل و نقل منطقه ای، سوزان ماسل می گوید: «قرار دادهای کاری شرکت فراتر از ظرفیت، بخش روابط عمومی است که توسط دو نفر اداره می شود.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد