درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5625صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 مهر 1392 - 12:07
کشیدن‌خط تفکیک‌بین روابط‌عمومی و رسانه، ممنوع!
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاه سنتی حاکم بر فضای روابط‌عمومی‌ها باعث شده است که شاهد یک رکود خسته‌کننده و فعالیت‌های کلیشه‌ای و تکراری در این حوزه باشیم، به همین دلیل باید برای از بین بردن نگاه سنتی و تغییر فضای موجود اقداماتی انجام شود.

دکتر محمد سلطانی‌فر، با تأکید بر این موضوع گفت: روابط‌عمومی‌های کشور مدت زیادی است در قالب نگاه‌های قدیمی و غیرحرفه‌ای فعالیت می‌کنند و باتوجه به تغییراتی که در جامعه می‌بینیم، باید نوع و شیوة حرکت روابط‌عمومی‌ها هم تغییر کند؛ برهمین اساس تلاش شده است با برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی قدم‌هایی در این راستا برداشته شود.


عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، به دو محور اصلی کنفرانس پیش‌رو اشاره کرد و افزود: برای این کنفرانس محورهای «روابط‌عمومی و رسانه» و «روابط‌عمومی و تبلیغات» در نظر گرفته شده است تا با ارائه مقالات و سخنرانی‌های مختلفی که در کنفرانس خواهیم داشت، در فاز اول بتوانیم برای حرفه‌ای شدن فعالان روابط‌عمومی در نحوة برقراری ارتباط با دو حوزة فوق اقدام کنیم.


استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین تغییراتی که روابط‌عمومی‌ها باید خیلی سریع و با برنامه به سمت آن حرکت کنند، فراهم آوردن مجال ورود تکنولوژی‌های جدید به حوزة کاری‌شان است؛ چراکه در دنیای امروز که هر لحظه با رشد و پیشرفت فناوری‌های جدید مواجهیم، نمی‌توانیم از حضور ابزارهای نوین ارتباطی و فناوری‌های پیشرفته در فضای روابط‌عمومی‌ها جلوگیری کنیم.


دکتر سلطانی‌فر درخصوص ارتباط صحیح میان فعالان عرصه رسانه و روابط‌عمومی گفت: دیگر نمی‌توان بین روابط‌عمومی و رسانه خط تفکیک قائل شد؛ چون در دنیای فعلی رسانه همان کار روابط‌عمومی را انجام می‌دهد و روابط‌عمومی‌ها نیز همان نقش رسانه را ایفا می‌کنند. بنابراین کافیست کارگزاران و فعالان این دو حوزه به این درک برسند که چگونه می‌توانند چنین جایگاهی را برای خود متصور باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد