درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5597صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 20:23
چاپ کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان از چاپ کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» در این استان خبر داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدرضا ایزدی  اظهار کرد: نخستین کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» پس از پنج ماه پیگیری به چاپ رسید.

وی افزود: کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» آماده توزیع رایگان بین مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، ادارات کل، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و ائمه جمعه در سطح خوزستان است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان در ادامه به بیان اهداف چاپ این کتاب پرداخت و گفت: عدم وجود بانک اطلاعات ارتباطی بین حوزه رسانه و روابط عمومی و نیاز به ارتباط تنگاتنگ بین این دو موجب شد تا نسبت به تهیه اطلاعات مورد نیاز از کلیه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و همچنین اطلاعاتی از راهنمای تلفن دستگاه‌های دولتی در استان اقدام و این کار صورت گیرد.

وی در مورد چگونگی تامین هزینه انتشار کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» نیز اظهار داشت: وقتی خلاء عدم وجود کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» را حس کردم، تصمیم بر چاپ این کتابچه گرفته شد که قبل از شروع به کار، با یکی از شرکت‌های طراحی گرافیکی و تبلیغاتی برای حمایت مالی وارد مذاکره شدم.

این فعال مطبوعاتی ادامه داد: این شرکت قبول کرد که با درج نمونه‌ای از کارهای تبلیغاتی خود در این کتابچه، هزینه آن را نیز پرداخت کند، لذا بصورت رایگان نیز توزیع خواهد شد.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان در مورد چگونگی توزیع این کتابچه نیز خاطرنشان کرد: کلیه مدیران و سردبیران در مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین تمام روابط عمومی‌ها در شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات کل، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و ائمه محترم جمعه در استان می‌توانند نماینده خود را همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر جهت گرفتن راهنمای تلفن به سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان معرفی نموده تا نسبت به تحویل دو نسخه از آن اقدام شود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل عزیزانی که به هر علت از جمله طولانی بودن مسافت مراجعه کردن به سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان برایشان مقدور نیست، تصمیم بر این است که آبان ماه سال جاری از طریق پست برای آنان ارسال شود.

ایزدی در پاسخ به این سوال که آیا این راهنمای تلفن نمونه مشابهی دارد نیز اظهار داشت: کتاب راهنمای تلفن «رسانه و روابط عمومی» نمونه مشابهی در سطح استان خوزستان نداشته و در سطح کشور هم با این سبک و سیاق تا کنون به چاپ نرسیده است.

وی در ادامه به بیان برخی از خدمات ارائه شده به خبرنگاران پرداخت و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی روزنامه‌نگاری، عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان خوزستان و بازدید رایگان از اماکن گردشگری میراث فرهنگی و موزه‌ها از جمله این خدمات هستند.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان استفاده رایگان از استخر را از دیگر خدمات ارائه به روزنامه نگاران و خبرنگاران بیان کرد و گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز یکی از برنامه‌های سرا در مدت کوتاه پس از راه‌اندازی بوده است.

وی ارائه این خدمات را اندک توصیف کرد و افزود: این خدمات از برکت راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران در استان خوزستان بوده است.

ایزدی در پایان از مدیرکل محترم و معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در این فعالیت‌ها از سرای روزنامه‌نگاران حمایت کردند، تشکر کرد و اظهار داشت: امیدوارم در زمان اندکی که به حضورم در این تشکیلات باقی مانده، بتوانم به همکاران گرامی در حوزه رسانه خدمات بهتر و بیشتری ارائه نماییم.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد