درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 8 مهر 1392 - 05:32
روابط عمومی کشور مدت زیادی است که غیر حرفه ای فعالیت می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نگاه سنتی حاکم بر فضای روابط‌عمومی‌ها باعث شده است که شاهد یک رکود خسته‌کننده و فعالیت‌های کلیشه‌ای و تکراری در این حوزه باشیم، به همین دلیل باید برای از بین بردن نگاه سنتی و تغییر فضای موجود اقداماتی انجام شود.

دکتر محمد سلطانی فر

دکتر محمد سلطانی‌فر، با تأکید بر این موضوع گفت: روابط‌عمومی‌های کشور مدت زیادی است در قالب نگاه‌های قدیمی و غیرحرفه‌ای فعالیت می‌کنند و باتوجه به تغییراتی که در جامعه می‌بینیم، باید نوع و شیوة حرکت روابط‌عمومی‌ها هم تغییر کند؛ برهمین اساس تلاش شده است با برگزاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی قدم‌هایی در این راستا برداشته شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، به دو محور اصلی کنفرانس پیش‌رو اشاره کرد و افزود: برای این کنفرانس محورهای «روابط‌عمومی و رسانه» و «روابط‌عمومی و تبلیغات» در نظر گرفته شده است تا با ارائه مقالات و سخنرانی‌های مختلفی که در کنفرانس خواهیم داشت، در فاز اول بتوانیم برای حرفه‌ای شدن فعالان روابط‌عمومی در نحوة برقراری ارتباط با دو حوزة فوق اقدام کنیم.

استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین تغییراتی که روابط‌عمومی‌ها باید خیلی سریع و با برنامه به سمت آن حرکت کنند، فراهم آوردن مجال ورود تکنولوژی‌های جدید به حوزة کاری‌شان است؛ چراکه در دنیای امروز که هر لحظه با رشد و پیشرفت فناوری‌های جدید مواجهیم، نمی‌توانیم از حضور ابزارهای نوین ارتباطی و فناوری‌های پیشرفته در فضای روابط‌عمومی‌ها جلوگیری کنیم.

دکتر سلطانی‌فر درخصوص ارتباط صحیح میان فعالان عرصه رسانه و روابط‌عمومی گفت: دیگر نمی‌توان بین روابط‌عمومی و رسانه خط تفکیک قائل شد؛ چون در دنیای فعلی رسانه همان کار روابط‌عمومی را انجام می‌دهد و روابط‌عمومی‌ها نیز همان نقش رسانه را ایفا می‌کنند. بنابراین کافیست کارگزاران و فعالان این دو حوزه به این درک برسند که چگونه می‌توانند چنین جایگاهی را برای خود متصور باشند.

نخستین کنفرانس حرفه­ای­گرایی در روابط­عمومی 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان از هم‌اکنون توسط دبیرخانه کنفرانس انجام می‌شود. اطلاعات این همایش و نحوه حضور و مشارکت در آن، در سایت http://i-pr.ir قابل دریافت است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد