درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 06:25   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55543صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 20 تیر 1403 - 16:59
انتشار اطلاعات غلط درباره یورو ۲۰۲۴
فقط دنیای سیاست، علم و سلامت نیست که مورد هدف اطلاعات نادرست آنلاین قرار می‌گیرد، بلکه حتی ورزش و سایر سرگرمی‌های مورد علاقه ما نیز ممکن است مورد حمله ادعاهای مشکوک قرار گیرند و در این میان، مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نمونه جدیدی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فقط دنیای سیاست، علم و سلامت نیست که مورد هدف اطلاعات نادرست آنلاین قرار می‌گیرد، بلکه حتی ورزش و سایر سرگرمی‌های مورد علاقه ما نیز ممکن است مورد حمله ادعاهای مشکوک قرار گیرند و در این میان، مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ نمونه جدیدی است.

در روزهای اخیر مواردی از این انتشار اطلاعات نادرست در یورو ۲۰۲۴ هم دیده شده است. به عنوان نمونه تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ظاهراً یک هوادار فوتبال را در آلمان در دور اول مسابقات با لباس آدولف هیتلر نشان می‌داد.

این عکس به طور گسترده در فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته شد، اما عکس به هیچ وجه مربوط به یورو امسال نیست.

در واقع، تاریخ آن به یک مهمانی هالووین در اکتبر ۲۰۲۲ برمی گردد و محل ثبت آن هم نه آلمان که ایالات متحده آمریکا است.

یکی دیگر از ادعاهای گمراه کننده آنلاین تلاش می کند تا به هم ریختگی پس از بازی را به گردن مهاجران بیاندازد.این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، میدان رومربرگ در فرانکفورت را نشان می‌دهد که پر از زباله و ظروف خالی غذا و نوشیدنی است.

این ویدیو با زیرنویس‌هایی مانند «مطمئن نیستم که فرانکفورت تا چه زمانی از پیامدهای مهاجرت دسته جمعی دوام خواهد آورد»منتشر شده است.

اما این ویدیو اصلا ربطی به مهاجرت ندارد. چیزی که نشان می دهد آشفتگی هواداران فوتبال پس از بازی بین انگلیس و دانمارک در ۲۰ ژوئن است.

ویدئوها و پست های مختلف دیگر میدانی مملو از هواداران را قبل و در حین بازی یا پس از آن نشان می دهند، جایی که زباله‌ها به وضوح دیده می شوند.

اما اطلاعات غلط منتشر شده تنها به «بیگانه‌هراسی» محدود نمی‌شود و انواع دیگری از گزاره‌های نادرست در این مدت پیرامون یورو ۲۰۲۴ در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌شود. به عنوان مثال پیشتر ادعاهایی منتشر شده بود که در آن گفته می‌شد پلیس آلمان از هواداران خواسته به جای نوشیدن الکل وید یا علف بکشند.

به نظر می رسد این ادعا از گزارش روزنامه بریتانیایی The Sun سرچشمه گرفته است که به نقل از یک سخنگوی پلیس گفته بود آنها بیشتر افرادی را که الکل نوشیده‌اند مورد هدف قرار می‌دهند تا گروه‌هایی که علف مصرف کرده‌اند.

اما پلیس آلمان این ادعاها را رد کرده و گفته است که امنیت همه تماشاگران فوتبال را بدون توجه به نوشیدنی و یا موادی که مصرف کرده‌اند تضمین می‌کند.

سخنگوی پلیس آلمان همچنین گفته بود که آنها هرگز به صراحت هواداران فوتبال را کشیدن علف یا وید تشویق نمی‌کنند.

 

منبع: euronews

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد