درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 06:52   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55541صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 20 تیر 1403 - 15:34
گزارشگران بدون مرز یک شرکت روابط‌عمومی را به جعل هویت خود متهم می‌کند
|| گزارشگران بدون مرز (RSF)، یک سازمان غیردولتی که به خاطر فعالیت خود در دفاع از آزادی مطبوعات در سراسر جهان شناخته می‌شود، روز پنجشنبه، 4 ژوئیه 2024، یک شرکت روابط‌عمومی به نام پُرُگرِسْیْف مِدیا (Progressif Media) را که با میلیاردر محافظه‌کار فرانسوی وینسنت بولوره مرتبط است، به راه‌اندازی یک "کمپین گسترده اطلاعات نادرست" علیه این سازمان متهم کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گزارشگران بدون مرز (RSF)، یک سازمان غیردولتی که به خاطر فعالیت خود در دفاع از آزادی مطبوعات در سراسر جهان شناخته می‌شود، روز پنجشنبه، 4 ژوئیه 2024، یک شرکت روابط‌عمومی به نام پُرُگرِسیف مِدیا (Progressif Media) را که با میلیاردر محافظه‌کار فرانسوی وینسنت بولوره مرتبط است، به راه‌اندازی یک "کمپین گسترده اطلاعات نادرست" علیه این سازمان متهم کرد.

گزارشگران بدون مرز ادعا می‌کند که پُرُگرِسیف مِدیا وب‌سایت‌های جعلی را ایجاد کرده است که شبیه وب‌سایت‌های گزارشگران بدون مرز هستند و همچنین پیام‌هایی را برای بی‌اعتبار کردن گزارشگران بدون مرز در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

این وب‌سایت‌های جعلی حاوی مطالبی بودند که گزارشگران بدون مرز را به تلاش برای سانسور سِ نیوز (CNews)، یک کانال خبری محبوب فرانسوی که به ترویج دیدگاه‌های راست افراطی متهم شده است، متهم می‌کردند.

تحقیقات گزارشگران بدون مرز نشان داده است که پُرُگرِسیف مِدیا بخشی از مالکیت شرکت مخابراتی ویو اِندی (Vivendi) است که متعلق به بولوره است و در همان محل ویو اِندی قرار دارد. ویو اِندی همچنین صاحب سِ نیوز و چندین سازمان خبری دیگر است.

ویو اِندی هرگونه سوءاستفاده را رد کرده و به خبرگزاری فرانسه گفته است که "هیچ اطلاعی از اقدامات غیرقانونی احتمالی منتسب به پُرُگرِسیف مِدیا توسط گزارشگران بدون مرز ندارد." با این حال، یک سخنگوی ویو اِندی تأیید کرد که پُرُگرِسیف مِدیا برای "مقابله با برخی از انتقادات مربوط به سِ نیوز" استخدام شده است.

آرنو فروگر، رئیس تحقیقات گزارشگران بدون مرز، گفت: "ما خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد و ویو اِندی با توجه به اینکه حقایق به طور علنی فاش شده‌اند چه انتخاب‌هایی خواهد داشت."
این اتهامات در حالی مطرح می‌شود که بولوره به دلیل خریداری بسیاری از مهم‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای در فرانسه، از جمله تهیه‌کنندگان فیلم Canal+، مجله پاریس مَچ (Paris Match) و رادیو اروپا۱، به خاطر نفوذ فزاینده خود در رسانه‌های این کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.

گزارشگران بدون مرز در ماه فوریه از تنظیم‌کننده رسانه‌های فرانسه به نام اَ رکُم (Arcom) خواسته بود تا نظارت بر سِ نیوز را به دلیل پوشش خبری مغرضانه تشدید کند. اَ رکُم در پاسخ به این شکایت، به سِ نیوز دستور داد تا اقدامات خود را برای ارائه پوشش متعادل‌تر از مسایل سیاسی اتخاذ کند.

منبع انگلیسی: lemonde.fr
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد