درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:30   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55528صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 تیر 1403 - 13:59
استاندار زنجان: روابط‌عمومی از مهمترین بخش‌های هر دستگاه است
استاندار زنجان گفت: روابط‌عمومی، یکی از مهمترین بخش‌های هر دستگاهی است که وظیفه مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از عملکرد سازمان و دستگاه متبوع خود را برعهده دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || استاندار زنجان گفت: روابط‌عمومی، یکی از مهمترین بخش‌های هر دستگاهی است که وظیفه مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از عملکرد سازمان و دستگاه متبوع خود را برعهده دارد.

به گزارش ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره روابط‌عمومی های برتر دستگاه های اجرایی استان، افزود: روابط‌عمومی ها مجموعه ای از مستندات را در خود جای داده اند و همواره در اکثر برنامه های مهم حضور دارند که این مهم از اهمیت آنها حکایت دارد.

 

افشارچی با بیان اینکه روابط‌عمومی ها ورودی و خروجی دارند، اظهار داشت: خروجی آنها به معنای معرفی دستگاه اجرایی به بیرون است و ورودی آنها هم حساسیت مردم به اتفاقات حول دستگاه اجرایی و لزوم پاسخگویی به آنها را شامل می شود.


استاندار زنجان با بیان اینکه صرفا ارائه عملکرد دستگاه ها از روابط‌عمومی ها پذیرفتنی و کافی نیست، ادامه داد: امروزه در فضای مجازی مسائل و موضوعاتی مطرح می شود که روابط‌عمومی ها باید به آن توجه داشته و پاسخگو باشند.


این مسوول با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی ها باید بر مسیر حرکت خود واقف باشند، ادامه داد: متاسفانه اقدام روابط‌عمومی یک دستگاه در زنجان، سایر اقدامات خوب صورت گرفته را تحت الشعاع قرار داد.


وی با بیان اینکه خروجی فعالیت روابط‌عمومی ها اهمیت بسزایی دارد، گفت: امروزه زمان گفتن و اقناع کردن است و امیدواریم همه روابط‌عمومی های دستگاه های اجرایی به این مهم توجه‌ داشته باشند.


استاندار زنجان با بیان اینکه نرم افزارهای مدیریت و حکمرانی از دهه ۶۰ به روز رسانی نشده است، گفت: مدیریت های درون سازمانی باید به سمتی حرکت کنند که روابط‌عمومی ها عملکرد بهتری داشته باشند.


مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان در این جشنواره در پنج بخش مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: این ارزیابی ها توسط اساتید دانشگاه تهران و موسسه مطبوعات شمالغرب انجام شد.


مهدی ورقایی افزود: عملکرد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در بخش های دهه فجر، هفته دولت، سفر رئیس جمهوری به استان، جشنواره شهید رجایی و انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.


در پایان این مراسم، روابط عمومی‌های اداره کل ورزش و جوانان،سازمان بهزیستی و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد