درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:28   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55516صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 19 تیر 1403 - 08:47
چگونه به تالار کارنگی برسیم؟
درک رایج از بازخورد این است که یک معلم به شما می‌گوید که آیا کاری را درست یا غلط انجام می‌دهید. بازخورد در مفهوم پردازش اطلاعات، دریافت اطلاعات از محیط و واقعیتی است که ما سعی داریم بر آن تأثیر بگذاریم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق یک لطیفه قدیمی، پاسخ به این سوال "تمرین، تمرین، تمرین" است.


اما اسکات یانگ، نویسنده کتاب "در هر چیزی بهتر شوید: 12 حداکثر برای تسلط" می‌گوید که اگرچه این ممکن است به نظر یک توصیه خوب برسد، اما بهترین یا سریع‌ترین راه نیست، زیرا تمرین فقط می‌تواند شما را تا حدی پیش ببرد.

یانگ در کتاب خود از مثال افزایش مهارت در تتریس، یک بازی پازل بلوکی که توسط دانشمند کامپیوتر روسی الکسی پاجیتنوف در دهه 1980 اختراع شد، استفاده می‌کند. او می‌گوید: «مردم 80 ساعت در هفته را صرف بازی می‌کردند و بازی در سطح 29 (بالاترین سطح) غیرممکن بود. اکنون بچه‌های 12 و 13 ساله کارهایی را انجام می‌دهند که 20 تا 30 سال پیش انجام نمی‌شد.»


چیزی که تغییر کرده است، ارتباطات و اشتراک‌گذاری اطلاعات بین بازیکنان است که به لطف اینترنت و ویدیوهای زنده به آسانی انجام می‌شود.

یانگ می‌گوید: «این موضوع چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد یادگیری به طور کلی و یادگیری در زمینه‌های مختلف می‌گوید.

شما می‌توانید تمرین‌های زیادی انجام دهید، اما اگر از بهترین تکنیک‌هایی که در آن زمان شناخته شده بود استفاده نمی‌کردید، مانند تکنیک‌های شناخته شده دیگران، ممکن بود پیشرفت نمی‌کردید.»

تمرین باعث روان شدن می‌شود

یانگ می‌گوید که تمرین معجزه نیست و توضیح می‌دهد: «این چیزی نیست که به طور یکنواخت شما را در کارها بهتر کند. این باعث می‌شود شما خودکارتر و مسلط‌تر در انجام کارها شوید و این نقاط قوت و ضعف خود را دارد.»

به عنوان مثال، تسلط در هنگام خواندن بسیار مهم است. تنها در صورتی می‌توانید خواننده موفقی باشید که بتوانید حروف و صداهای آنها را به طور روان تشخیص دهید و آن صداها را در کلمات ترکیب کنید.

یانگ می‌گوید: «ما باید برای مهارت‌های زیادی تمرین و تکرار کنیم. اما تمرین زیاد به طور خودکار به این معنی نیست که شما بهترین روش را یاد می‌گیرید.».

یانگ می‌گوید: «تمرین باعث ثبات می‌شود» که ریشه در این جمله دارد که «تمرین کامل می‌کند» و خاطرنشان می‌کند: «شما واقعاً می‌خواهید حداقل از ابتدا تکنیک صحیح را یاد بگیرید. به همین دلیل است که معلمان پیانو و مربیان تنیس ترجیح می‌دهند به جای افرادی که تجربه زیادی دارند، به افرادی آموزش دهند که تجربه کمی دارند. تسلط می‌تواند ما را با اعتماد به نفس بالا ببرد، اما لزوماً ما را خیلی ماهر نمی‌کند.»

مهارت به بازخورد نیاز دارد

مالکوم گلدول در کتاب خود به نام Outliers: The Story of Success، قانون 10000 ساعت را رایج کرد. این قانون بیان می‌کند که برای اینکه در کاری واقعاً خوب شوید، باید 10000 ساعت یا حدود 10 سال را صرف انجام آن کنید.

در حالی که یانگ ارزش صرف زمان برای یک مهارت را رد نمی‌کند، اضافه می‌کند که اعتماد به نفس می‌تواند نقاط کوری داشته باشد. تمرین، تسلط شما را افزایش می‌دهد، اما باید با دریافت و تنظیم بازخورد قاطع، از عملکرد خود درس بگیرید.

یانگ می‌گوید: «نکته جالب این است که اندرس اریکسون، که تحقیقاتش الهام‌بخش بزرگی برای این قانون 10000 ساعت بود، در مورد ایده تمرین عمدی صحبت می‌کرد، که فقط تمرین نبود، بلکه تمرین تحت نظر مربی با بازخورد فوری در مورد عملکرد شما بود.

او استدلال می‌کرد که شما به آن بازخورد نیاز دارید، در غیر این صورت می‌توانید زمان زیادی را صرف انجام کاری و کسب اعتماد به نفس کنید بدون اینکه واقعاً تخصص پیدا کنید.»

درک رایج از بازخورد این است که یک معلم به شما می‌گوید که آیا کاری را درست یا غلط انجام می‌دهید. بازخورد در مفهوم پردازش اطلاعات، دریافت اطلاعات از محیط و واقعیتی است که ما سعی داریم بر آن تأثیر بگذاریم.

منبع انگلیسی: fastcompany
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد