درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:15   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55509صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 19 تیر 1403 - 08:55
بازار تبلیغات پس از خروج اوراکل: رقابت برای جایگزینی یک غول
بازار تبلیغات با خروج ناگهانی اوراکل از این حوزه، شاهد تحولات قابل توجهی است. این امر، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌های فناوری تبلیغات به وجود آورده است، زیرا آنها برای جذب مشتریان و سهم بازار اوراکل با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بازار تبلیغات با خروج ناگهانی اوراکل از این حوزه، شاهد تحولات قابل توجهی است. این امر، چالش‌ها و فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌های فناوری تبلیغات به وجود آورده است، زیرا آنها برای جذب مشتریان و سهم بازار اوراکل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

زمینه
در اواخر ژوئن 2024، اوراکل تصمیم غیرمنتظره‌ای برای تعطیلی بخش تبلیغاتی خود گرفت. این اقدام ناگهانی، شوکی به بسیاری از ذینفعان در این صنعت وارد کرد، از جمله تبلیغ‌کنندگان، ناشران و فروشندگان فناوری تبلیغات.

پیامدها
خروج اوراکل از بازار تبلیغات، خلأ قابل توجهی را در زمینه ارائه خدمات و راه‌حل‌های تبلیغاتی ایجاد کرده است. در نتیجه، شرکت‌های دیگر در این حوزه به سرعت برای پر کردن این جای خالی و جذب مشتریان اوراکل به رقابت می‌پردازند.

بازیگران کلیدی
در میان رقبای پیشرو، شرکت‌هایی مانند GumGum، Peer39 و DoubleVerify حضور دارند. این شرکت‌ها طیف وسیعی از راه‌حل‌های تبلیغاتی، از جمله هدف‌گیری متنی، تأیید آگهی و مدیریت داده را ارائه می‌کنند.

تأثیرات احتمالی
انتظار می‌رود که رقابت برای جایگزینی اوراکل، منجر به تحولات قابل توجهی در بازار تبلیغات شود. برخی از کارشناسان معتقدند که این امر می‌تواند منجر به افزایش نوآوری و ارائه راه‌حل‌های جدید و کارآمدتر به مشتریان شود.

ملاحظات
با این حال، این تغییر ناگهانی، چالش‌هایی را نیز برای بسیاری از ذینفعان در صنعت ایجاد کرده است. بسیاری از شرکت‌ها مجبور هستند به سرعت جایگزین‌هایی برای خدمات اوراکل پیدا کنند، که می‌تواند یک فرآیند پیچیده و پرهزینه باشد.

نتیجه‌گیری
خروج اوراقل از بازار تبلیغات، نقطه عطفی در این صنعت محسوب می‌شود. هنوز مشخص نیست که این تغییر در نهایت چه تأثیری بر چشم‌انداز کلی بازار خواهد داشت.

با این حال، رقابت برای جایگزینی اوراکل، فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌های نوآور و چابک ایجاد می‌کند که می‌توانند راه‌حل‌های مناسب و کارآمد به مشتریان ارائه دهند.

رونان شیلدز و سب جوزف
28 ژوئن 2024

منبع انگلیسی: psychologytoday
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد