درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:11   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55505صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 18 تیر 1403 - 10:10
موفقیت: بیناترین و موفقترین افراد همیشه ۳ کار را هنگام صحبت با دیگران انجام می دهند
اگر می‌خواهید به یک ارتباط کننده موثر تبدیل شوید، بر زمان حال تمرکز کنید، از زبان ساده و واضح استفاده کنید و مخاطبان خود را درگیر کنید. با انجام این کار می‌توانید هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید و به اهدافتان برسید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نویسنده این مقاله، نوح زندان، مدیر عامل شرکت Quantified، در طول ۱۲ سال گذشته به مطالعه نحوه صحبت کردن موفق ترین افراد پرداخته است.

او در این مقاله سه استراتژی کلیدی ارتباطی را که بیناترین رهبران از آنها استفاده می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد.

۳ استراتژی کلیدی برای ارتباط موثر

در زمان حال صحبت کنید. برخلاف تصور رایج، رویاپردازان به جای تمرکز بر آینده، بیشتر بر زمان حال تمرکز می‌کنند.

آنها از زمان حال ۱۵ درصد بیشتر و از زمان آینده ۱۴ درصد کمتر از افراد عادی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، به جای گفتن "ما به این نتایج خواهیم رسید"، آنها می‌گویند "ما در حال حاضر به این نتایج می‌رسیم."

از زبان ساده و واضح استفاده کنید. رویاپردازان از اصطلاحات پیچیده یا زبانی که برای مخاطب عام قابل درک نباشد، استفاده نمی‌کنند.

آنها از جملات کوتاه‌تر، کلمات ساده‌تر و زبانی واضح و علت و معلولی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، به جای گفتن "ما طی سه فصل آینده نتایج خود را تقریباً ۱۰ تا ۱۵٪ از طریق کاهش هزینه‌ها و بهبود هم‌افزایی افزایش خواهیم داد"، آنها می‌گویند "در سه ماه آینده، از طریق سه روش، نتایج خود را تا ۱۲.۵٪ افزایش خواهیم داد."

مخاطبان خود را دعوت کنید. رویاپردازان از ضمایر دوم شخص ("شما" و "شما") و همچنین زبان حسی استفاده می‌کنند تا مخاطبان خود را درگیر کنند و ارتباط را ملموس‌تر کنند.

به عنوان مثال، ریچارد برانسون در مصاحبه‌ای در مورد سفر فضایی می‌گوید: "وقتی موشک متوقف می‌شود، شما در فضا خواهید بود. سکوت مطلق وجود دارد. همانطور که به آرامی بلند می‌شوید و به سقف برخورد می‌کنید، سگک را باز می‌کنید و در اطراف شناور می‌شوید."

نتیجه‌گیری
اگر می‌خواهید به یک ارتباط کننده موثر تبدیل شوید، بر زمان حال تمرکز کنید، از زبان ساده و واضح استفاده کنید و مخاطبان خود را درگیر کنید.

با انجام این کار می‌توانید هر کسی را تحت تاثیر قرار دهید و به اهدافتان برسید.

منبع انگلیسی: cnbc
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد