درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 06:49   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55488صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 17 تیر 1403 - 11:11
رسانه‌های اجتماعی و دگرگونی صنعت خبر: گفتگو با تام هارتلی، مدیر رسانه میدلمن
با تام هارتلی، روزنامه‌نگار آزاد و مدیر رسانه میدلمن، گفتگویی داشته‌ایم. تام درباره تجربه‌اش از ترک شبکه هفت و شروع کار به عنوان یک روزنامه‌نگار آزاد صحبت کرد و اشاره کرد که در ابتدا در شبکه هفت محیطی حمایتی داشته اما به دلیل نارضایتی شخصی تصمیم به ترک و کشف پتانسیل‌های خلاقانه و حرفه‌ای خود گرفته است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با تام هارتلی، روزنامه‌نگار آزاد و مدیر رسانه میدلمن، گفتگویی داشته‌ایم. تام درباره تجربه‌اش از ترک شبکه هفت و شروع کار به عنوان یک روزنامه‌نگار آزاد صحبت کرد و اشاره کرد که در ابتدا در شبکه هفت محیطی حمایتی داشته اما به دلیل نارضایتی شخصی تصمیم به ترک و کشف پتانسیل‌های خلاقانه و حرفه‌ای خود گرفته است.

او اکنون از طریق کسب و کار رسانه‌ای خود، میدلمن، به آموزش رسانه، مشاوره و تولید رسانه‌ای می‌پردازد.

تام معتقد است که رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در تغییر چرخه خبری داشته‌اند و به مردم اجازه می‌دهند که خود اخبار را تولید و به اشتراک بگذارند.

این امر البته خطرات خاصی نیز دارد، زیرا اطلاعات نادرست در فضای آنلاین به سرعت پخش می‌شود.

او همچنین به چالش‌های موجود در زمینه هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت که باید مراقب باشیم تا در آینده تنها به هوش مصنوعی برای انجام کارهای مان تکیه نکنیم.

تام همچنین درباره نقش روابط‌عمومی‌ها در روزنامه‌نگاری صحبت کرد و تأکید کرد که موفق‌ترین روابط‌عمومی‌ها کسانی هستند که دقیقاً می‌دانند روزنامه‌نگاران به چه چیزی نیاز دارند.

او با راه‌اندازی Media Middleman تلاش می‌کند تا شکاف بین خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها را پر کند و به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا داستان‌هایی را تولید کنند که خبرنگاران واقعاً می‌خواهند.

در نهایت، تام به تفاوت‌های بین روزنامه‌نگاری پخش و نوشتاری اشاره کرد و گفت که روزنامه‌نگاری پخش بسیار عمیق‌تر است و امکان انتقال احساسات و جزئیات بیشتری را فراهم می‌کند.

او همچنین به چالش‌های پیش‌روی خبرنگاران آزاد در این حوزه اشاره کرد و گفت که این روزها حجم کار بیشتری نسبت به گذشته دارند و باید با منابع و بودجه‌های محدودتر کار کنند.

منبع انگلیسی: medianet

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد