درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:41   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55481صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 12 تیر 1403 - 22:12
انتشار کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی": گامی مهم در راستای درک تحولات این حوزه
کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"، مجموعه‌ای ارزشمند از مقالات تخصصی را ارائه می‌دهد که به بررسی نقش فزاینده هوش مصنوعی در دنیای روابط‌عمومی می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"، مجموعه‌ای ارزشمند از مقالات تخصصی را ارائه می‌دهد که به بررسی نقش فزاینده هوش مصنوعی در دنیای روابط‌عمومی می‌پردازد.

این کتاب که دربرگیرنده ۱۴ مقاله از صاحب‌نظران این رشته است، تحولات هوش مصنوعی و تأثیرات آن بر جنبه‌های مختلف روابط‌عمومی را مورد بحث و واکاوی قرار می‌دهد.

از جمله مباحث کلیدی مطرح‌شده در این اثر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی: نویسندگان کتاب با ارائه چشم‌اندازی جامع، به تشریح چالش‌هایی که هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی سنتی به وجود می‌آورد و همچنین فرصت‌های نوظهوری که برای ارتقای کارایی و اثربخشی این حوزه به ارمغان می‌آورد، می‌پردازند.

ارائه راهکارها و مدل‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: مقالات این کتاب صرفاً به مباحث تئوری نمی‌پردازند، بلکه با ارائه راهکارها و مدل‌های عملی، به متخصصان روابط‌عمومی کمک می‌کنند تا از هوش مصنوعی به طور مؤثر در فعالیت‌های خود بهره‌مند شوند.

انتشار این کتاب می‌تواند به عنوان نقطه عطفی در درک و به‌کارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی تلقی شود.

بدون شک، مطالعه "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" برای تمامی فعالان این حوزه، اعم از متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان، ضروری خواهد بود.

این کتاب به‌اهتمام حسن بشیر-  ولید آلبوناصر- مهدی باقریان توسط انتشارات "کارگزار روابط‌عمومی" منتشر شده است.

مرکز پخش: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد