درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:11   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55480صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 16 تیر 1403 - 09:09
حباب فناوری: هوش مصنوعی یا چیز دیگری؟
واضح است که هوش مصنوعی روند مهمی است که بر بسیاری از بخش‌ها تأثیر می‌گذارد. سرمایه‌گذاران باید از فرصت‌های بالقوه هوش مصنوعی برای ایجاد بازده بلندمدت آگاه باشند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طبق گفته ایرن تونکل، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده در BCA Research، بازار در حال حاضر در حال تجربه یک حباب فناوری است.

او در مصاحبه اخیر با Catalysts اظهار داشت که در حالی که بخش فناوری S&P 500 ( ^GSPC ) به پیشرفت خود ادامه داده و از انتظارات درآمدی فراتر رفته است، این امر پایدار نیست.

تونکل خاطرنشان کرد که بازار به شدت به "پنج شگفت‌انگیز" متکی است، گروهی از شرکت‌های با ارزش بالا که عملکرد کلی بازار را هدایت می‌کنند.

با این حال، او هشدار می‌دهد که این سهام‌ها "بسیار بالا رفته‌اند" و ممکن است زمان آن رسیده باشد که سود خود را کسب کنند.

این استراتژیست معتقد است که سرمایه‌گذاران باید به دنبال فرصت‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن کارایی باشند، نه فقط صرفاً سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با هوش مصنوعی.

او اپل ( AAPL ) را به عنوان نمونه‌ای از شرکتی که از هوش مصنوعی برای بهبود تدریجی محصولات خود استفاده می‌کند، ذکر کرد.

تونکل همچنین بر پتانسیل هوش مصنوعی برای متحول کردن صنایع مراقبت‌های بهداشتی، هوافضا و دفاع تأکید کرد. او گفت که با کوچک‌تر و سفارشی‌تر شدن تراشه‌ها، فرصت‌های بی‌پایانی برای نوآوری وجود دارد.

چرخش بالقوه بازار
اگرچه تونکل معتقد است که یک حباب فناوری در حال وقوع است، اما مشخص نیست که چه نوع چرخشی ممکن است در بازار رخ دهد.

او خاطرنشان کرد که برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است شروع به کسب سود از سهام‌های با ارزش بالا کنند، که می‌تواند منجر به اصلاح شود.

با این حال، تونکل همچنین اشاره کرد که بازار به طور کلی آنقدر گران نیست، به استثنای "پنج شگفت‌انگیز". این بدان معناست که حتی اگر یک اصلاح رخ دهد، ممکن است شدید نباشد.

فرصت ها برای سرمایه گذاران
تونکل به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند به دنبال فرصت‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن کارایی باشند.

این می‌تواند شامل سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی باشد که از هوش مصنوعی برای بهبود محصولات یا فرآیندهای خود استفاده می‌کنند، یا سرمایه‌گذاری در صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) که بر روی شرکت‌های مرتبط با هوش مصنوعی تمرکز دارند.

تونکل همچنین خاطرنشان کرد که فرصت‌های زیادی در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، هوافضا و دفاع وجود دارد که هوش مصنوعی به سرعت آنها را متحول می‌کند.

سرمایه‌گذاران باید به دنبال شرکت‌هایی در این بخش‌ها باشند که از هوش مصنوعی برای نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی استفاده می‌کنند.

در نهایت، اینکه آیا بازار در حال حاضر در یک حباب فناوری قرار دارد یا خیر، موضوعی است که کارشناسان در مورد آن اختلاف نظر دارند.

با این حال، واضح است که هوش مصنوعی روند مهمی است که بر بسیاری از بخش‌ها تأثیر می‌گذارد. سرمایه‌گذاران باید از فرصت‌های بالقوه هوش مصنوعی برای ایجاد بازده بلندمدت آگاه باشند.

منبع انگلیسی: Catalysts
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد