درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:15   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55479صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 12 تیر 1403 - 22:07
لاما۳ متا: رقیبی قدرتمند برای چت‌جی‌پی‌تی فور
متا در حال آماده شدن برای عرضه بزرگترین مدل زبانی خود به نام لاما۳ (Llama 3) است که گفته می‌شود رقیبی جدی برای چت‌جی‌پی‌تی فور (ChatGPT-4) خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || متا در حال آماده شدن برای عرضه بزرگترین مدل زبانی خود به نام لاما۳ (Llama 3) است که گفته می‌شود رقیبی جدی برای چت‌جی‌پی‌تی فور (ChatGPT-4) خواهد بود.

لاما۳ با 400 میلیارد پارامتر، به طور قابل توجهی بزرگتر از مدل‌های قبلی لاما است و در مجموعه داده‌ای آموزش دیده است که حداقل 7 برابر بزرگتر از مجموعه داده لاما۲ است.

علیرغم اندازه بزرگتر، لاما۳ 400B به طور قابل ملاحظه‌ای مصرف انرژی و هزینه کمتری نسبت به چت‌جی‌پی‌تی فور دارد، زیرا با کارایی بیشتر و با استفاده از پارامترهای کمتر به عملکرد مشابهی دست می‌یابد.

لاما۳ چه مزایایی دارد؟

کارایی: لاما۳ با مصرف انرژی و هزینه کمتر به عملکردی مشابه چت‌جی‌پی‌تی فور می‌رسد.

دقت: در معیار MMLU، لاما۳ 400B امتیاز 86.1 را کسب کرده که با عملکرد چت‌جی‌پی‌تی فور برابر است.

منابع باز: لاما۳ برخلاف چت‌جی‌پی‌تی فور، یک مدل زبانی منبع باز است که به معنای دسترسی و اصلاح آسان برای عموم است.

این موضوع چه اهمیتی دارد؟

پیشرفت‌های لاما۳ نشان‌دهنده گامی مهم در جهت توسعه مدل‌های زبانی بزرگتر، کارآمدتر و در دسترس‌تر است. این مدل‌ها پتانسیل انقلابی در زمینه‌های مختلف مانند ترجمه ماشینی، تولید متن، و پاسخ به سوالات را دارند.

علاوه بر این، لاما۳ به عنوان یک مدل منبع باز، رقابت در زمینه هوش مصنوعی را افزایش می‌دهد و به نوآوری‌های بیشتر در این حوزه کمک می‌کند.

منبع انگلیسی: tomsguide
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال روش‌های ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد