درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:49   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55467صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 14 تیر 1403 - 11:59
مایکروسافت با همکاری Black Creators برای حمایت از رستوران‌های سیاه‌پوست از طریق هوش مصنوعی
مایکروسافت در ابتکار جدیدی با عنوان "The Reheat" با استفاده از کمپین‌های خلاقانه و ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته به پشتیبانی از رستوران‌های سیاه‌پوست در سراسر کشور می‌پردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مایکروسافت در ابتکار جدیدی با عنوان "The Reheat" با استفاده از کمپین‌های خلاقانه و ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته به پشتیبانی از رستوران‌های سیاه‌پوست در سراسر کشور می‌پردازد. این شرکت با کیت لی، منتقد غذا و شخصیت معروف تیک‌تاک، برای تولید مجموعه ویدیویی "The Reheat" همکاری کرده است.


این مجموعه به بررسی داستان سه رستوران می‌پردازد که پس از بررسی‌های مثبت و پربازدید کیت لی با افزایش ناگهانی محبوبیت روبرو شده‌اند و به چالش‌هایی که این کارآفرینان در پی این رشد ناگهانی با آنها مواجه شده‌اند، می‌پردازد.
رستوران‌های منتخب در این مجموعه عبارتند از:


Pretty Soul Kitchen واقع در لاس وگاس
Brunchaholics واقع در دالاس
Mondays New Orleans واقع در نیواورلئان


مجموعه ویدیویی "The Reheat" در پلتفرم‌های مختلفی از جمله اینستاگرام، TikTok، LinkedIn و Threads به اشتراک گذاشته می‌شود.


علاوه بر این مجموعه ویدیویی و کمپین‌های اجتماعی، مایکروسافت یک مرکز آموزشی نیز راه‌اندازی کرده است که در آن صاحبان مشاغل و کارآفرینان می‌توانند به جعبه ابزار دیجیتالی رایگان دسترسی داشته باشند. این جعبه ابزار به کسب‌وکارها نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند از ابزارها و راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Microsoft Teams برای ساده‌سازی گردش کار و خودکارسازی وظایف زمان‌بر، یا Copilot در اکسل برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و کمک به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه استفاده کنند.


نکات کلیدی برای ارتباطات:
فناوری هوش مصنوعی می‌تواند به کارآمدتر شدن کسب‌وکارها کمک کند، اما صاحبان مشاغل و کارآفرینان پرمشغله اغلب زمان کافی برای یادگیری و استفاده از این ابزارها را ندارند.


ارائه مثال‌های کوتاه و ساده از کاربرد هوش مصنوعی در پلتفرم‌های محبوب می‌تواند به این افراد کمک کند.


آماندا اونیل، مدیر ارشد ارتباطات چندفرهنگی مایکروسافت، در این باره می‌گوید: «ما شاهد شکوفایی افراد و کسب‌وکارهایی بوده‌ایم که با استفاده از خلاقیت و اشتیاق خود و به کمک جدیدترین فناوری‌ها به موفقیت دست یافته‌اند. با این حال، می‌دانیم که افراد پرمشغله اغلب وقت کافی برای همگام شدن با نوآوری‌هایی مانند هوش مصنوعی را ندارند. ما با همکاری کیت لی در تلاشیم تا از طریق پلتفرم گسترده و مبتنی بر جامعه او، دسترسی به منابع فناوری را افزایش دهیم. با الهام از کیت، مایکروسافت متعهد است که مسیری را روشن کند که در آن فناوری به کسب‌وکارهای کوچک امروزی قدرت شکوفایی و پیشرفت را بدهد.»

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد