درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:13   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55447صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 13 تیر 1403 - 08:01
روندهای اینترنتی که مردم به عنوان "سمی" توصیف می‌کنند
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط BuzzFeed، تعدادی از رفتارها و ترندهای آنلاین وجود دارند که مردم آنها را "سمی" می‌دانند. برخی از رایج‌ترین موارد عبارتند از:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط BuzzFeed، تعدادی از رفتارها و ترندهای آنلاین وجود دارند که مردم آنها را "سمی" می‌دانند. برخی از رایج‌ترین موارد عبارتند از:

استفاده بیش از حد از ویژگی‌های پولی: افراد از اینکه بسیاری از برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها برای دسترسی به ویژگی‌های اساسی یا محتوای برتر، به اشتراک یا پرداخت نیاز دارند، آزرده خاطر هستند.

محتوای گریه و واکنش اغراق‌آمیز: مردم از اینفلوئنسرها و دیگران که برای جلب توجه یا لایک، از احساسات خود سوءاستفاده می‌کنند، متنفرند.

فرهنگ اشتراک‌گذاری بیش از حد: به اشتراک گذاشتن جزییات شخصی، نظرات منفی و فیلم گرفتن از لحظات خجالت‌آور دیگران مورد انتقاد قرار گرفته است.

فشار برای تناسب اندام غیرقابل دسترس: افراد از تبلیغ استروئیدها و سایر مواد مخدر توسط سازندگان محتوای تناسب اندام و همچنین تصاویر غیرواقعی از بدن که استانداردهای غیرقابل دسترس زیبایی را ترویج می‌کنند، ناراحت هستند.

نادیده گرفتن قوانین حریم خصوصی: مردم از شرکت‌هایی که از الگوهای فریبنده برای جمع‌آوری داده‌ها و عدم احترام به حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کنند، ابراز نارضایتی می‌کنند.

اعتیاد به تلفن: مردم احساس می‌کنند که بیش از حد به تلفن‌های خود وابسته هستند و دائماً درگیر اعلان‌ها و تعاملات آنلاین هستند.

فرهنگ اینفلوئنسر: افراد نظرات جعلی و تبلیغات محصولات توسط اینفلوئنسرها را آزاردهنده می‌دانند و به دنبال نظرات و توصیه‌های معتبرتر هستند.

شوخی های مضر: شوخی‌های خطرناک و بی‌مزه که سلامت، حریم خصوصی یا عزت نفس دیگران را به خطر می‌اندازند، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

ترویج سبک زندگی غیرقابل دسترس: افراد از به تصویر کشیدن غیرواقعی و غیرقابل دستیابی از سبک زندگی روستایی یا "زن ترد گرانولا" که غالباً نیازمند ثروت و زمان قابل توجهی است، آزرده خاطر هستند.

محتوای ویروسی بی‌ارزش: مردم از محتوای ویروسی که به دلیل ماهیت تماشایی آن محبوب است، اما فاقد ارزش یا اصالت است، متنفرند.

دیوارهای پولی برای اطلاعات: افراد از اینکه مقالات خبری و سایر اطلاعات مهم در پشت دیوارهای پولی پنهان شده‌اند و دسترسی به آنها برای اکثر مردم دشوار یا غیرممکن است، ناامید هستند.

اینها تنها چند نمونه از رفتارها و ترندهای آنلاین هستند که مردم آنها را "سمی" می‌دانند. نظرات در مورد اینکه چه چیزی سمی تلقی می‌شود می‌تواند متفاوت باشد، اما این بحث نشان می‌دهد که مردم نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد تأثیر منفی برخی از جنبه‌های فرهنگ آنلاین دارند.

جالب است که توجه داشته باشید که برخی از روندهایی که به عنوان "سمی" ذکر شده‌اند، مانند اشتراک‌گذاری بیش از حد و فرهنگ اینفلوئنسر، تا حدی محصول خود اینترنت هستند.

اینترنت به ابزاری قدرتمند برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات و اتصال با دیگران تبدیل شده است، اما همچنین می‌تواند پلتفرمی برای رفتارهای مضر و منفی باشد.

همان‌طور که به تکامل اینترنت ادامه می‌دهیم، مهم است که از تأثیرات بالقوه منفی آن آگاه باشیم و برای ایجاد یک فضای آنلاین مثبت و سازنده تلاش کنیم.

این شامل تشویق به رفتار محترمانه، ترویج محتوای با کیفیت و مقابله با انتشار اطلاعات نادرست و نفرت پراکنی است.

منبع انگلیسی: buzzfeed
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

 

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد