درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 06:48   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55422صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 12 تیر 1403 - 08:11
تفکر انتقادی در عصر هوش مصنوعی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
برقراری ارتباط موثر فقط به معنای صحبت بیشتر نیست. این در مورد اطمینان از اینکه کلمات شما طنین انداز هستند، که پیام شما قابل درک و قدردانی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله‌ای که خلاصه کردید نکات مهمی را در مورد چالش فزاینده اطلاعات نادرست در عصر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

در اینجا برخی از افکار اضافی در مورد موضوع آورده شده است:

نقش هوش مصنوعی
هوش مصنوعی هم می‌تواند ابزاری برای انتشار اطلاعات نادرست و هم ابزاری برای مبارزه با آن باشد.

به عنوان مثال، دیپ‌فیک‌ها می‌توانند برای تولید و انتشار محتوای جعلی استفاده شوند که تشخیص آن از محتوای واقعی دشوار است. با این حال، هوش مصنوعی همچنین می‌تواند برای شناسایی و حذف محتوای جعلی از اینترنت و برای بررسی صحت اطلاعات استفاده شود.

اهمیت آموزش
یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با اطلاعات نادرست، آموزش مردم در مورد نحوه تفکر انتقادی در مورد اطلاعاتی است که با آن مواجه می‌شوند. این شامل آموزش آنها در مورد منابع مختلف اطلاعات، نحوه ارزیابی اعتبار منابع و نحوه شناسایی سوگیری و گمراهی است.

مسئولیت پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در انتشار اطلاعات دارند و مسئولیت دارند تا اقداماتی را برای مبارزه با اطلاعات نادرست در پلتفرم‌های خود انجام دهند.

این می‌تواند شامل حذف محتوای جعلی، بررسی صحت اطلاعات و ارائه منابعی به کاربران برای کمک به آنها در ارزیابی اطلاعات باشد.

نقش دولت
دولت‌ها نیز می‌توانند در مبارزه با اطلاعات نادرست نقش ایفا کنند. این می‌تواند شامل وضع قوانینی برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، تامین بودجه برای تحقیقات در مورد چگونگی مبارزه با اطلاعات نادرست و همکاری با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سازمان‌های دیگر باشد.

مشارکت جامعه مدنی
جامعه مدنی نیز می‌تواند در مبارزه با اطلاعات نادرست نقش ایفا کند. این می‌تواند شامل سازمان‌هایی باشد که اطلاعات را بررسی می‌کنند، منابع آموزشی را توسعه می‌دهند و مردم را در مورد اهمیت تفکر انتقادی آگاه می‌کنند.

مبارزه با اطلاعات نادرست یک تلاش جمعی
مبارزه با اطلاعات نادرست یک چالش پیچیده است که به تلاش‌های جمعی نیاز دارد. افراد، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، دولت‌ها و سازمان‌های جامعه مدنی همگی باید برای ترویج تفکر انتقادی، آموزش مردم در مورد نحوه شناسایی اطلاعات نادرست و توسعه فناوری‌هایی برای مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست با هم همکاری کنند.

منبع انگلیسی: pewresearch
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد