درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:07   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55419صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 11 تیر 1403 - 09:03
راهنمای بازاریابی ایمیلی ضروری برای آموزش عالی
در پاییز 2023، نرخ ثبت نام دانشگاه برای اولین بار از زمان شیوع بیماری همه گیر افزایش یافت. در حالی که این خبر خوبی برای دانشگاه‌هاست، اما موسسات اکنون باید نحوه جذب دانشجو را با توجه به پایگاه دانشجویی در حال تغییر در نظر بگیرند. چگونه می‌توانید از همه پیشی بگیرید و به دانشجویان بالقوه برسید؟
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در پاییز 2023، نرخ ثبت نام دانشگاه برای اولین بار از زمان شیوع بیماری همه گیر افزایش یافت. در حالی که این خبر خوبی برای دانشگاه‌هاست، اما موسسات اکنون باید نحوه جذب دانشجو را با توجه به پایگاه دانشجویی در حال تغییر در نظر بگیرند. چگونه می‌توانید از همه پیشی بگیرید و به دانشجویان بالقوه برسید؟


پاسخ، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی هدفمند است.


ایمیل مارکتینگ ده‌ها سال است که وجود دارد و هنوز هم ابزاری حیاتی برای کسب و کارها، از جمله موسسات آموزش عالی است.


چرا بازاریابی ایمیلی در آموزش عالی مهم است؟


تحت تأثیر الگوریتم‌ها قرار نمی‌گیرد: برخلاف رسانه‌های اجتماعی، که در آن الگوریتم‌ها تعیین می‌کنند که کدام کاربران محتوای شما را می‌بینند، ایمیل‌ها مستقیماً به یک مخاطب خاص ارسال می‌شوند. این تضمین می‌کند که پیام شما به افراد مناسب می‌رسد و در نتیجه شانس تبدیل را افزایش می‌دهد.


ارتباط شخصی: بازاریابی ایمیلی امکان ارتباط شخصی با دانشجویان بالقوه را فراهم می‌کند. با جمع‌آوری اطلاعاتی مانند علایق و برنامه‌های دانشگاهی مورد علاقه، موسسات می‌توانند ایمیل‌های خود را برای دانش آموزان شخصی‌سازی کنند. این تعامل شخصی به جذب و حفظ دانش آموزان بالقوه با ایجاد احساس ارزشمندی و درک آنها کمک می‌کند.


مقرون به صرفه: یکی دیگر از مزایای بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه بودن آن است. برخلاف روش‌های سنتی تبلیغات مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیونی، بازاریابی ایمیلی بسیار ارزان‌تر است و بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری دارد. این آن را به ابزاری ایده‌آل برای موسسات با بودجه و منابع محدود تبدیل می‌کند.


5 بهترین نکته برای بازاریابی ایمیلی موثر در آموزش عالی
یک لیست ایمیل هدفمند بسازید.
لیست ایمیل خود را بخش‌بندی کنید.
برندسازی ثابت داشته باشید.
شخصی‌سازی کنید.
آزمایش کنید.


منبع انگلیسی: hoytorg

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد