درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:22   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55413صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 11 تیر 1403 - 08:07
آیا باید کلمات را در خطوط موضوع ایمیل با حروف بزرگ بنویسید؟
چستین توصیه می کند که به جای نگرانی در مورد حروف بزرگ، بر ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط تمرکز کنید. این بهترین راه برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل ها و تشویق مردم به خواندن آنهاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تجزیه و تحلیل میلیون‌ها ایمیل نشان داد که استفاده از حروف بزرگ در خطوط موضوع هیچ تاثیری بر نرخ باز شدن ندارد.

در مقاله‌ای که توسط لیندسی چستین نوشته شده است، او بحث می‌کند که استفاده از حروف بزرگ در خطوط موضوع ایمیل هیچ تاثیری بر نرخ باز شدن آنها ندارد.

او در واقع از تجزیه و تحلیل بیش از 14 میلیون ایمیل برای پشتیبانی از این ادعا استفاده می‌کند.

این تجزیه و تحلیل نشان داد که خطوط موضوعی که به صورت کامل با حروف بزرگ، حروف کوچک یا به صورت جمله‌ای نوشته شده بودند، نرخ باز شدن مشابهی داشتند.

چستین در ادامه می‌گوید که به جای تمرکز بر حروف بزرگ، باید بر ایجاد خطوط موضوعی تمرکز کنید که مرتبط و جذاب برای مخاطبان شما باشد. او چند نکته برای انجام این کار ارائه می‌دهد، از جمله:


- به جای حروف بزرگ، بر روی محتوای موضوع خود تمرکز کنید و آن را با - علایق و نیازهای مخاطبان خود مرتبط نگه دارید.
- از عناوین واضح و مختصر استفاده کنید که اخبار یا اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.
- ایمیل خود را به هر مخاطبی که به آن می‌فرستید، شخصی‌سازی کنید.
- با اخبار یا داده‌های به موقع رهبری کنید.
- از عناوین توصیفی استفاده کنید.
- هر جا ممکن است بومی‌سازی‌ کنید.
- سر اصل مطلب بروید.

او همچنین خاطرنشان می‌کند که مهم است ایمیل خود را به هر مخاطبی که به آن می‌فرستید، شخصی‌سازی کنید.

در نهایت، چستین توصیه می کند که به جای نگرانی در مورد حروف بزرگ، بر ایجاد محتوای ارزشمند و مرتبط تمرکز کنید. این بهترین راه برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل ها و تشویق مردم به خواندن آنهاست.

منبع انگلیسی: axiapr
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد