درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:05   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55367صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 31 خرداد 1403 - 00:06
پژوهش، زیربنای فعالیت‌های ترویجی و روابط‌عمومی است
سیدشهاب سیدمحسنی صبح امروز در چهارمین گردهمایی آموزشی سراسری کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی مدیریت های اموراراضی استان‌ها ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: تمامی اقدامات و فعالیت‌های ترویجی وروابط‌عمومی باید با مطالعه و تحقیق آغاز وبا ارزیابی اثربخشی آن برروی مخاطبان به پایان رسد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌عمومی و اموربین الملل گفت: پژوهش و تحقیق ،زیربنای تمامی فعالیت های ترویجی و روابط‌عمومی است تا کارها به صورت حرفه ای ،استاندارد وتخصصی انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اموراراضی کشور، سیدشهاب سیدمحسنی صبح امروز در چهارمین گردهمایی آموزشی سراسری کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی مدیریت های اموراراضی استان‌ها ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: تمامی اقدامات و فعالیت‌های ترویجی وروابط‌عمومی باید با مطالعه و تحقیق آغاز وبا ارزیابی اثربخشی آن برروی مخاطبان به پایان رسد.


وی افزود: هرگونه تولید محتوایی درفعالیت های ترویجی وروابط‌عمومی اعم ازخبر،گزارش،مصاحبه ،فیلم،کلیپ،اینفوگرافیک،موشن گرافیگ و... دروهله اول نیازمند مطالعه وتهیه یک سناریوی مناسب است.


مدیرکل دفتر ترویج ، روابط‌عمومی واموربین الملل بااشاره به ضرورت بهره گیری روابط‌عمومی ها ازآخرین تکنولوژی های روز ارتباطات گفت:داشتن خلاقیت در فعالیت ها واستفاده ازهوش مصنوعی به عنوان دستیار مطالعاتی می تواند در ارتقای کیفی تولیدات محتوایی روابط‌عمومی ها موثر باشد.


وی افزود: اجرای موفق طرح های مهم سازمان نظیر حفظ وصیانت ویکپارچگی اراضی کشاورزی نیازمند مشارکت مردم وذینفعان این برنامه هاست که با اجرای درست فعالیت های ترویجی و روابط‌عمومی امکان پذیر می شود.


سید محسنی اضافه کرد:پژوهش ونظرخواهی درارتباط با برنامه های مختلف سازمان ازجامعه مخاطبان ، درجلب مشارکت وهمراهی آنان برای اجرای موفق ترآن برنامه ها تأثیر گذار است.


شایان ذکراست، چهارمین گردهمایی آموزشی کارشناسان و رابطان ترویج وروابط‌عمومی باموضوع اهمیت پژوهش در فعالیت‌های ترویجی وروابط‌عمومی، امروز وفردا در مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز دراستان مازندران درحال برگزاری است.

کارشناسان و رابطان برتر ترویج و روابط‌عمومی سازمان معرفی شدند
کارشناسان و رابطان برتر ترویج و روابط‌عمومی مدیریت اموراراضی استان ها معرفی وتجلیل شدند.
.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اموراراضی کشور، درحاشیه برگزاری چهارمین گردهمایی آموزشی کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی باموضوع اهمیت و کاربرد پژوهش درفعالیت های ترویجی وروابط‌عمومی که در مرکز ترویج وتوسعه تکنولوژی هراز دراستان مازندران درحال برگزاری است،از کارشناسان و رابطان برتر ترویج و روابط‌عمومی مدیریت های اموراراضی استان ها تقدیر و تجلیل شد.


برپایه این گزارش،براساس برنامه تکلیفی سال ۱۴۰۲ وارزیابی انجام شده ،کارشناسان ورابطان ترویج وروابط‌عمومی استان های لرستان،آذربایجان غربی،خراسان رضوی، قزوین وبوشهرحائز بیشترین امتیاز درشاخصه های کمی وکیفی شده و برترشناخته شدند وباحضور مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان و رئیس مرکز ترویج وتوسعه تکنولوژی هراز استان مازندران از آنان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد