درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55155صفحه نخست » خبر یکشنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 12:21
روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
عبدالله رشیدی پور امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی‌ها که با حضور جمعی از روابط‌عمومی‌های استان برگزار شد، روابط‌عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و دستگاههای اجرایی ذکر و اظهار کرد: هر چه قدر این ارتباط محکم باشد و تقویت شود بخش عظیمی از مشکلات موجود حل می شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، گفت:روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند.

به گزارش ایسنا، عبدالله رشیدی پور امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی‌ها که با حضور جمعی از روابط‌عمومی‌های استان برگزار شد، روابط‌عمومی‌ها را پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و دستگاههای اجرایی ذکر و اظهار کرد: هر چه قدر این ارتباط محکم باشد و تقویت شود بخش عظیمی از مشکلات موجود حل می شود.

وی با اشاره به اهمیت ارتباطات روابط‌عمومی با رسانه ها افزود: تعامل روابط‌عمومی‌ها و رسانه ها موجب انعکاس هرچه بیشتر خدمات دولت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، با انتقاد از میزان زیاد مراجعات ارباب رجوع به استانداری برای پیگیری امور خود، تصریح کرد: به انجام نرسیدن امور مراجعان و پاسخگو نبودن روابط عمومی‌ها از جمله دلیل افزایش این مراجعات است که انتظار می رود، روابط‌عمومی‌ها در این راستا تسهیل کننده باشند.

به گفته وی، نقش روابط‌عمومی‌ها در معرفی دستگاه های اجرایی بسیار تأثیرگذار است و دولت سیزدهم دولت وعده صادق است، بر همین اساس مدیریت عالی استان کردستان هم مبنای فعالیت های خود را در این راستا قرارداده، لذا انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی بر عهده روابط‌عمومی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

رشیدی پور، خاطرنشان کرد: انتقاد با تخریب در رسانه‌ها بسیار متفاوت است؛ انتقاد منصفانه و پیشنهاد باید در دستور امور روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان با هدف رفع نواقص و شتابدهی به ریل توسعه در کردستان قرار گیرد.

معاون مدیریت منابع انسانی استانداری کردستان یادآور شد: نحوه خدمات دولت در شهرستان‌های استان با مدیریت جدی استاندار در حال پیگیری است و انعکاس این خدمات بر عهده روابط‌عمومی‌ها است.

روابط‌عمومی‌ها به چرخ پنجم ارابه سازمان ها مبدل شده اند

بهروز ابراهیم آبادی، مدیر روابط‌عمومی اداره کل ثبت استان کردستان، در ادامه این مراسم، اظهار کرد: باید به روابط‌عمومی‌ها بیش از پیش اهمیت داده شود و اجازه نداد که این بخش مهم در دستگاه‌های اجرایی به چرخ پنجم ارابه سازمان ها مبدل شوند و در زیر پله ها بیکار بنشینند.

وی روابط‌عمومی‌ها را دلسوزان واقعی دستگاه های اجرایی ذکر کرد و افزود: ساعات کاری این قشر زحمتکش بسیار زیاد است و در عین حال همیشه کمترین دستمزدها به روابط‌عمومی‌ها می رسد.

ابراهیم آبادی،‌ با تأکید بر اینکه روابط‌عمومی نباید به تبعیدگاه سازمان ها تبدیل شود گفت: روابط‌عمومی‌ها سخنگوی دستگاه‌های اجرایی هستند و می توانند از حقوق مردم دفاع کنند؛ تحقق این امر نیازمند همراهی و همدلی و حمایت مسئولان است.

روابط‌عمومی‌ها باید ساختارمند باشند

اولی زاده مدیر روابط‌عمومی شرکت گاز استان کردستان هم در ادامه این مراسم،‌ با انتقاد از نحوه اهمیت دادن به روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: روابط عمومی‌ها ویترین سازمان ها هستند و مسئولان باید شرایط مصداق عینی این تعریف را فراهم کنند.

وی منابع موجود و در اختیار روابط‌عمومی‌ها را بسیار اندک ذکر کرد و افزود: انجام مسئولیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی و ایجاد اعتماد در سازمان‌ها نیاز به روابط‌عمومی قوی و ساختارمند دارد.

اولی زاده عنوان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید از توجیه گری بودن به سمت تحلیل‌گرایی حرکت کنند.

فلاحی، عضو هیأت رییسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان در ادامه این مراسم، از ساختارمند نبودن فعالیتهای روابط‌عمومی‌های استان انتقاد و اظهار کرد: روابط‌عمومی‌های استان کردستان کمیته مشخصی ندارد و جایگاه این بخش در استانداری هنوز در بخش معاونت است‌ که انتظار می رود این امر مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد