درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5429صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 مهر 1392 - 12:10
افزایش اعتبار اجتماعی لازمه روابط عمومی کارآمد است
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر امور نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خواستار تلاش روابط عمومی‌های ادارات برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس، امیر ابویی صبح امروز در نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ابرکوه، اظهار داشت: روابط عمومی مغز متفکر هر سازمان است و باور به کار و اطلاع‌رسانی و انتشار درست اخبار سازمان، برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود از وظایف روابط عمومی‌ها است.
 
 وی افزود: افزایش اعتبار اجتماعی هر سازمان به طور قطع در گرو داشتن یک روابط عمومی کارآمد است و مسئولان ادارات با علم به این مسئله باید در ارتقای سطح روابط عمومی‌های خود به عنوان یک بازوی ارزشمند و کارآمد بکوشند.
 
 این مسئول خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان چشم تیزبین هر سازمان می‌تواند با انتقال سریع و صحیح اخبار و اطلاعات در راستای برقراری ارتباط اصولی با رسانه‌ها و تعامل سازنده با آنها، نقش بسزایی داشته باشد، همچنین پیشنهادات سازنده و انتقادات مردمی را نیز به مدیران انتقال دهد و در راستای ترمیم کاستی‌ها بکوشد.
 
 وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی مناسب روابط عمومی‌ها در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی، ابراز داشت: پتانسیل خوب شهرستان ابرکوه و ظرفیت پست‌های منصوبه باید به بهترین نحو مورد بهره‌برداری قرار گیرد و روابط عمومی‌های ادارات نقش شاخصی برای استفاده بهینه از برق دارند.
 
 ابویی ادامه داد: شهرستان ابرکوه به عنوان قطب کشاورزی استان با بهره‌مندی از 90 مگاوات ظرفیت پست‌های نصب شده، پیک 35 مگاواتی را رقم زده است.
 
 مدیر برق شهرستان ابرکوه نیز در این نشست به تشریح اهم وظایف مدیریت برق ابرکوه پرداخت.
 
 ابوالفضل اکرمی همچنین با بیان برخی از اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار داشت: در بسیاری از شاخصه‌های استانی، مدیریت برق ابرکوه رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است.
 
 در این نشست که هر بار به میزبانی یکی از ادارات شهرستان برگزار می‌شود، مبحث مدیریت استراتژیک در روابط عمومی توسط یکی از کارشناسان حوزه روابط عمومی مطرح شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد