درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 541صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 19 اردیبهشت 1391 - 06:27
دیپلماسی رسانه‌یی ابزاری در جهت گسترش فرهنگ
دیپلماسی رسانه‌یی ابزاری است که به کمک آن می‌توان فرهنگ را توسط رسانه‌ها در خارج از مرز‌ها توسعه داد.
  

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشست تخصصی راهکار‌های ارتقای دیپلماسی رسانه‌یی در ایران با حضور محمدجواد آقاجری - مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - و جمعی از اهالی رسانه و علاقه‌مندان در غرفه سرای روزنامه‌نگاران ایران در نمایشگاه کتاب برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که دیپلماسی مجموعه‌ای از راهکار‌ها، تدابیر و ابزار‌های رسمی و غیررسمی اقتصادی، سیاسی و... برای ارتقای سطح منافع کشور است، درباره دیپلماسی رسانه‌یی اظهار کرد: به معنای استفاده دیپلماتیک از رسانه‌ها و دستیابی به مقاصد دیپلماتیک است که معنای واحدی از دیپلماسی عمومی به معنای استفاده از هر روشی برای اثر‌گذاری در خارج از مرز‌های یک کشور است.

آقاجری با تاکید بر این‌که دغدغه‌ جدی ما در حال حاضر مباحث مرتبط با جنگ نرم است، تصریح کرد: به قدرت نرم به معنای متقاعد‌ کردن دیگران از راه فرهنگ، ارزش‌ها و ایده‌هاست و براین اساس اگر قدرت نرم را طوری طراحی کنیم و فرهنگ خود را با توسعه‌‌ در اذهان عمومی بگنجانیم، قطعا بسیاری از جوها خنثی می‌شود.

او درباره‌ دیپلماسی رسانه‌یی گفت: دیپلماسی رسانه‌یی به مثابه ابزاری برای تحقق اهداف سیاست خارجی، حفظ و ارتقای روابط بین کشور‌ها، تنش‌زدایی در بین کشور‌ها، اعمال قدرت نرم و تحقق و حفظ منافع ملی است.

مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد با اشاره به برخی استفاده‌های مقامات رسمی از رسانه‌ها خاطر نشان کرد: پیشبرد مذاکرات رسمی بین دول، حل‌وفصل تعارض‌های بین‌ کشور‌ها، اثر‌گذاری بر رهبران کلیه‌ کشور‌ها، تضعیف اراده ملی کشور، مشروعیت‌زدایی از حکومت‌های مخالف، ناکارآمد جلوه‌دادن حکومت‌های مخالف، تقویت روحیه‌ی ملت خود در زمان جنگ و تضعیف روحیه‌ی دشمن و پاشیدن بذر تنفر قومی، نژادی و مذهبی از جمله برخی استفاده‌های مقامات رسمی از رسانه‌ها است.

آقاجری درباره‌ی نحوه خنثی‌سازی تبلیغات منفی علیه کشور که در راستای همین دیپلماسی رسانه‌یی شکل گرفته است، گفت: با توجه به عملکرد کشور‌های رقیب، مخالف و دشمن، خنثی‌سازی تبلیغات منفی از جمله برخی ضروریات است.

وی درباره برخی از این تبلیغات منفی اذعان کرد: القای تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای، القای نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی ایران و القای اختلافات میان مقامات کشور از جمله برخی تبلیغات منفی است و ما نیز در این راستا باید از ابزار دیپلماسی رسانه‌یی نهایت بهره‌برداری را برای ترویج فرهنگ و تغییر برخی اذهان انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، نشست صمیمانه خبرنگاران حوزه‌ی رسانه با مسوولان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد نیز پیش از این نشست برگزار شد که در آن خبرنگاران حوزه‌ی رسانه به چالش‌های پیش‌روی حوزه اشاراتی داشتند و با تاکید بر نقاط قوت، زمینه را برای همکاری‌های بیش از پیش در‌ آینده فراهم کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین پیریایی - مشاور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید امرایی - مسوول سرای روزنامه‌نگاران ایران و علی قائمی‌مهر - مسوول روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود در این حوزه پرداختند و به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد