درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:44   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53872صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 16:08
رونمایی سه کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سه عنوان کتاب در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی که روز چهارشنبه اول آذرماه 1402 در سالن همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

 

به گزارش شارا، کتاب «مدل جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات»، نوشته‌ی اتحادیه‌ جهانی روابط‌عمومی و مدیریت ارتباطات و مرکز رهبری اعتبار، به‌همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ ترجمه و منتشر شده است. این کتاب، اصول راهنما و مؤلفه‌های سازنده‌ی مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی را تعریف می‌کند و جعبه‌ابزاری در اختیار کارشناسان می‌گذارد که تمامی منابع، توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز برای افزایش اعتبار و اعتمادسازی سازمان در آن گنجانده شده است.

 

کتاب «سال روابط‌عمومی ایران ۱۴۰۱» به‌عنوان یک مستندنگاری از کارنامه فعالیتی دانش روابط‌عمومی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی منتشر شد. این کتاب با ارایه‌ اطلاعات جامع و به‌روز، می‌تواند به درک بهتر وضعیت روابط‌عمومی در ایران کمک کند. کتاب حاضر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این بخش‌ها شامل سخنرانی‌های منتخب، گفتگوها، پژوهش‌ها، مقاله‌ها و دیدگاه‌ها، رویدادهای مهم سال، تازه‌های نشر در ایران و جهان و مباحث متنوعی از اهمیت و کارکرد علم و حرفه روابط‌عمومی است.


کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" نوشته دکتر ولید آلبوناصر، تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی را بررسی می‌کند و تأثیرات آن را بر استراتژی‌ها، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی مورد بحث قرار می‌دهد. در این کتاب، نویسنده با بیان ضرورت تحول دیجیتال در روابط‌عمومی، به تشریح مفاهیم، چالش‌ها و فرصت‌های این تحول می‌پردازد. آلبوناصر همچنین راهکارهایی برای پیاده‌سازی تحول دیجیتال در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.

گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری «جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» را در دستور کار خود قرار داده است.

این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کند و ضمن ارایه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم کند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی