درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:25   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53867صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 27 آبان 1402 - 10:31
اقدامات جدید یوتیوب برای اطلاع‌رسانی به بینندگان در مورد محتوای هوش مصنوعی
اقدامات جدید بخشی از تلاش یوتیوب برای مقابله با چالش‌های ناشی از محتوای هوش مصنوعی است. محتوای هوش مصنوعی می‌تواند برای اهداف مثبت مانند تولید محتوای آموزشی یا سرگرمی استفاده شود. بااین‌حال، همچنین می‌تواند برای اهداف منفی مانند انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده یا تولید محتوای مضر استفاده شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یوتیوب اعلام کرد که اقدامات جدیدی را برای اطلاع‌رسانی به بینندگان زمانی که محتوا حاوی مواد مصنوعی یا تغییریافته است، به‌ویژه در مورد موضوعات حساس، معرفی خواهد کرد. این اقدامات شامل موارد زیر است:


الزام سازندگان به افشای زمانی است که ویدئوها حاوی محتوای واقعی تغییریافته یا ایجاد شده توسط هوش مصنوعی هستند. این اطلاعات باید در عنوان، توضیحات ویدئویی یا در قالب برچسب در بالای صفحه ویدئویی ارائه شود.


افزودن برچسب‌هایی برای توصیف محتوای تغییریافته/ترکیبی. این برچسب‌ها به بینندگان کمک می‌کنند تا محتوایی را که ممکن است حاوی اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده باشد، شناسایی کنند.


دادن توانایی به افراد برای درخواست حذف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با استفاده از تصویر یا صدای خود بدون رضایت. این امر به افراد کمک می‌کند تا از سوءاستفاده از تصویر یا صدای خود در محتوای مضر جلوگیری کنند.


یوتیوب همچنین اعلام کرد که از فناوری هوش مصنوعی نیز برای بهبود تعدیل محتوا استفاده خواهد کرد. این شرکت از یادگیری ماشینی برای شناسایی سریع‌تر سوءاستفاده‌های در حال ظهور استفاده خواهد کرد.


یوتیوب بر رویکرد مسئولانه خود برای توسعه ابزارهای هوش مصنوعی تأکید کرد. این شرکت با صنعت موسیقی مشارکت دارد تا از استفاده غیرقانونی از محتوای موسیقی در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی جلوگیری کند. همچنین، یوتیوب ترکیب حفاظتی را برای جلوگیری از محتوای مضر تولید شده توسط هوش مصنوعی توسعه داده است.


این اقدامات جدید بخشی از تلاش یوتیوب برای مقابله با چالش‌های ناشی از محتوای هوش مصنوعی است. محتوای هوش مصنوعی می‌تواند برای اهداف مثبت مانند تولید محتوای آموزشی یا سرگرمی استفاده شود. بااین‌حال، همچنین می‌تواند برای اهداف منفی مانند انتشار اطلاعات نادرست یا گمراه‌کننده یا تولید محتوای مضر استفاده شود.


یوتیوب با اتخاذ این اقدامات جدید، تلاش می‌کند تا به کاربران خود کمک کند تا محتوای هوش مصنوعی را به طور دقیق تشخیص دهند و از سوءاستفاده از آن جلوگیری کنند.

منبع: یوتیوب

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی