درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:27   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53865صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 09:30
نقد کتاب: «مشکل بیل گیتس»
کتاب شواب یک انتقاد تندوتیز از بیل گیتس و بنیاد اوست. او استدلال‌های محکمی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد گیتس و بنیادش اغلب در نحوه خرج‌کردن پول خود دست‌کاری می‌کنند و از روش‌های غیردموکراتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در کتاب "مشکل بیل گیتس: حسابرسی با اسطوره میلیاردر خوب"، تیم شواب، روزنامه‌نگار، استدلال می‌کند که بیل گیتس، نیکوکار میلیاردر، به‌جای اینکه یک قهرمان باشد، یک تهدید برای دموکراسی و نابرابری است.


شواب استدلال می‌کند که گیتس همچنان یک دیوانه کنترل خودشیفته و تشنه قدرت باقی می‌ماند. او بنیاد بیل و ملیندا گیتس را به‌عنوان یک ابزار برای انباشت و به‌کارگیری نفوذ در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از آنچه که می‌توانست صرفاً به‌عنوان یک غول نرم‌افزاری داشته باشد، می‌بیند.


شواب شواهدی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد بنیاد گیتس اغلب در نحوه خرج‌کردن پول خود دست‌کاری می‌کند و از روش‌های غیردموکراتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. او همچنین استدلال می‌کند که این بنیاد فرصت‌هایی را برای انجام کارهای بیشتر ازدست‌داده است.


شواب پیشنهاد می‌کند که کنگره می‌تواند بنیاد گیتس را مجبور کند «به شیوه‌ای بشردوستانه‌تر عمل کند» یا شاید افراد خارجی بتوانند یک هیئت نظارت مستقل متشکل از معلمان، دانش‌آموزان، پزشکان و بیماران کشورهای فقیر تشکیل دهند تا «اطمینان حاصل شود که بیل گیتس نمی‌تواند به‌تنهایی نحوه خرج‌کردن پول بنیاد را کنترل کند.»


کتاب شواب یک انتقاد تندوتیز از بیل گیتس و بنیاد اوست. او استدلال‌های محکمی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد گیتس و بنیادش اغلب در نحوه خرج‌کردن پول خود دست‌کاری می‌کنند و از روش‌های غیردموکراتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند.


بااین‌حال، شواب همچنین به دلیل عصبانیت محسوس خود نسبت به گیتس و بنیادش مورد انتقاد قرار گرفته است. او گاهی اوقات به پرخاشگری می‌پردازد و استدلال‌های خود را با اتهامات غیرمستند تقویت می‌کند.


در نهایت، کتاب شواب یک مطالعه جدی و قابل‌توجه از بیل گیتس و بنیاد اوست. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا دیدگاه متفاوتی نسبت به این میلیاردر نیکوکار به دست آورند.

نوشته تیم شواب
منبع: نیویورک‌تایمز
  nytimes
 
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی