شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || این یافتهها نشان میدهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرفکنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و میخواهند بدانند که برندها چگونه از دادههای آنها استفاده میکنند.
همچنین این یافتهها نشان میدهد که شفافیت کلید جلباعتماد مصرفکنندگان است. مصرفکنندگان میخواهند بدانند که برندها چه کاری انجام میدهند و چرا.
برخی یافتههای پژوهش
- مصرفکنندگان از برندها میخواهند که در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- روابط قوی کارفرما و کارمند برای شهرت شرکت ضروری است.
- استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا دادههای مشتری، در حال تبدیلشدن به یک عامل مهمتر در شهرت شرکت است.
- شفافیت، کلید جلباعتماد مصرفکنندگان است.
اقدامات بعدی برای برندها
بر اساس یافتههای این گزارش، برندها باید اقدامات زیر را انجام دهند تا شهرت خود را در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن تقویت کنند:
- در مورد مسائل اجتماعی موضع بگیرند و به تعهدات خود عمل کنند.
- در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- برای ایجاد روابط قوی با کارمندان خود تلاش کنند.
- در مورداستفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند.
- به طور مداوم و صادقانه با مصرفکنندگان خود ارتباط برقرار کنند.
آمارها
- ۶۰ درصد از پاسخدهندگان گفتند که برندها باید بیشتر در مورد چگونگی رسیدگی به هزینههای زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- ۹۲ درصد از پاسخدهندگان گفتند که روابط قوی کارفرما و کارمند کلیدی برای شهرت بزرگ شرکت است.
- ۶۴ درصد از پاسخدهندگان گفتند که استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا دادههای مشتری، در حال تبدیلشدن به یک عامل بزرگتر در شهرت شرکت است.
- ۷۶ درصد از پاسخدهندگان گفتند که معتبرترین راه برای شرکتها برای نشاندادن اهمیت آنها این است که با دادهها شفاف باشند و به دنبال آن شفافبودن با اظهارات یا نظرات مشتریان (۶۱٪) و محتوایی که توضیح میدهد شرکت چه کاری انجام میدهد و چرا (۵۳ درصد.
این آمارها نشان میدهد که مصرفکنندگان انتظار دارند که برندها در زمینههای مختلفی مانند مسائل اجتماعی، هزینههای زندگی، روابط با کارمندان و استفاده از فناوری مسئولیتپذیر باشند. برندهایی که به این انتظارات پاسخ دهند، شانس بیشتری برای تقویت شهرت خود و جذب و حفظ مشتریان خواهند داشت.
نویسنده: WE Communications
منبع: instituteforpr
انتهای پیام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

|