درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:32   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  "بیماری مدیر عامل" و خطرات آن
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53864صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 09:07
برندهای شرکتی در حرکت ۲۰۲۳
این یافته‌ها نشان می‌دهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرف‌کنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و می‌خواهند بدانند که برندها چگونه از داده‌های آنها استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این یافته‌ها نشان می‌دهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرف‌کنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و می‌خواهند بدانند که برندها چگونه از داده‌های آنها استفاده می‌کنند.

همچنین این یافته‌ها نشان می‌دهد که شفافیت کلید جلب‌اعتماد مصرف‌کنندگان است. مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند که برندها چه کاری انجام می‌دهند و چرا.

برخی یافته‌های پژوهش


- مصرف‌کنندگان از برندها می‌خواهند که در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- روابط قوی کارفرما و کارمند برای شهرت شرکت ضروری است.
- استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا داده‌های مشتری، در حال تبدیل‌شدن به یک عامل مهم‌تر در شهرت شرکت است.
- شفافیت، کلید جلب‌اعتماد مصرف‌کنندگان است.


اقدامات بعدی برای برندها


بر اساس یافته‌های این گزارش، برندها باید اقدامات زیر را انجام دهند تا شهرت خود را در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن تقویت کنند:
- در مورد مسائل اجتماعی موضع بگیرند و به تعهدات خود عمل کنند.
- در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- برای ایجاد روابط قوی با کارمندان خود تلاش کنند.
- در مورداستفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند.
- به طور مداوم و صادقانه با مصرف‌کنندگان خود ارتباط برقرار کنند.


آمارها

- ۶۰ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که برندها باید بیشتر در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- ۹۲ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که روابط قوی کارفرما و کارمند کلیدی برای شهرت بزرگ شرکت است.
- ۶۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا داده‌های مشتری، در حال تبدیل‌شدن به یک عامل بزرگ‌تر در شهرت شرکت است.
- ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که معتبرترین راه برای شرکت‌ها برای نشان‌دادن اهمیت آنها این است که با داده‌ها شفاف باشند و به دنبال آن شفاف‌بودن با اظهارات یا نظرات مشتریان (۶۱٪) و محتوایی که توضیح می‌دهد شرکت چه کاری انجام می‌دهد و چرا (۵۳ درصد.
این آمارها نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان انتظار دارند که برندها در زمینه‌های مختلفی مانند مسائل اجتماعی، هزینه‌های زندگی، روابط با کارمندان و استفاده از فناوری مسئولیت‌پذیر باشند. برندهایی که به این انتظارات پاسخ دهند، شانس بیشتری برای تقویت شهرت خود و جذب و حفظ مشتریان خواهند داشت.


نویسنده: WE Communications
منبع: instituteforpr

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی