درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 07:56   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟
  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53864صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 08:31
برندهای شرکتی در حرکت ۲۰۲۳
این یافته‌ها نشان می‌دهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرف‌کنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و می‌خواهند بدانند که برندها چگونه از داده‌های آنها استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این یافته‌ها نشان می‌دهد که برندها باید در مورد استفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند. مصرف‌کنندگان نگران تأثیر فناوری بر مشاغل و زندگی خود هستند و می‌خواهند بدانند که برندها چگونه از داده‌های آنها استفاده می‌کنند.

همچنین این یافته‌ها نشان می‌دهد که شفافیت کلید جلب‌اعتماد مصرف‌کنندگان است. مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند که برندها چه کاری انجام می‌دهند و چرا.

برخی یافته‌های پژوهش


- مصرف‌کنندگان از برندها می‌خواهند که در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- روابط قوی کارفرما و کارمند برای شهرت شرکت ضروری است.
- استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا داده‌های مشتری، در حال تبدیل‌شدن به یک عامل مهم‌تر در شهرت شرکت است.
- شفافیت، کلید جلب‌اعتماد مصرف‌کنندگان است.


اقدامات بعدی برای برندها


بر اساس یافته‌های این گزارش، برندها باید اقدامات زیر را انجام دهند تا شهرت خود را در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن تقویت کنند:
- در مورد مسائل اجتماعی موضع بگیرند و به تعهدات خود عمل کنند.
- در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- برای ایجاد روابط قوی با کارمندان خود تلاش کنند.
- در مورداستفاده مسئولانه از فناوری شفاف باشند.
- به طور مداوم و صادقانه با مصرف‌کنندگان خود ارتباط برقرار کنند.


آمارها

- ۶۰ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که برندها باید بیشتر در مورد چگونگی رسیدگی به هزینه‌های زندگی در حال افزایش صحبت کنند.
- ۹۲ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که روابط قوی کارفرما و کارمند کلیدی برای شهرت بزرگ شرکت است.
- ۶۴ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که استفاده مسئولانه از فناوری، مانند هوش مصنوعی یا داده‌های مشتری، در حال تبدیل‌شدن به یک عامل بزرگ‌تر در شهرت شرکت است.
- ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که معتبرترین راه برای شرکت‌ها برای نشان‌دادن اهمیت آنها این است که با داده‌ها شفاف باشند و به دنبال آن شفاف‌بودن با اظهارات یا نظرات مشتریان (۶۱٪) و محتوایی که توضیح می‌دهد شرکت چه کاری انجام می‌دهد و چرا (۵۳ درصد.
این آمارها نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان انتظار دارند که برندها در زمینه‌های مختلفی مانند مسائل اجتماعی، هزینه‌های زندگی، روابط با کارمندان و استفاده از فناوری مسئولیت‌پذیر باشند. برندهایی که به این انتظارات پاسخ دهند، شانس بیشتری برای تقویت شهرت خود و جذب و حفظ مشتریان خواهند داشت.


نویسنده: WE Communications
منبع: instituteforpr

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  بهترین نکات برجسته اجلاس سنجش و ارزیابی ارتباطات AMEC 2024


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد