درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 11:07   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53862صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 آبان 1402 - 08:14
سوار بر موج تلفن همراه: چه چیزی برای روابط‌عمومی مفید است؟
فناوری موبایل به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین مهم است که متخصصان روابط‌عمومی از آخرین روندها مطلع باشند. با تطبیق استراتژی‌های روابط‌عمومی خود با فناوری موبایل، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشند و اهداف تجاری سازمان خود را برآورده کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "سوار بر موج تلفن همراه: چه چیزی برای روابط‌عمومی مفید است؟" نویسنده استدلال می‌کند که فناوری تلفن همراه فرصت‌های جدیدی را برای متخصصان روابط‌عمومی ایجاد می‌کند. او بیان می‌کند که مصرف‌کنندگان بیشتر از تلفن‌های همراه خود برای دسترسی به اطلاعات و محتوا استفاده می‌کنند، و این امر بر نحوه تولید و توزیع محتوا توسط متخصصان روابط‌عمومی تأثیر می‌گذارد.


داف چندین راه را برای اینکه متخصصان روابط‌عمومی از فناوری تلفن همراه برای بهبود کار خود استفاده کنند، شناسایی می‌کند. او پیشنهاد می‌کند که متخصصان روابط‌عمومی:
- روی پلتفرم‌هایی با رابط‌های تلفن همراه قوی تمرکز کنند.
- محتوای تلفن همراه محور تولید کنند.
- از تجارت اجتماعی استفاده کنند.
- پادکست‌ها و دیگر رسانه‌های اول تلفن همراه را در نظر بگیرند.
- معیارهای تعامل را در نظر بگیرند.
- با روندهای نوظهور تبلیغات موبایل آشنا شوند.


او همچنین استدلال می‌کند که متخصصان روابط‌عمومی باید با سایر بخش‌های سازمان خود، مانند بازاریابی و فروش، برای ایجاد کمپین‌های یکپارچه که از فناوری موبایل استفاده می‌کنند، همکاری کنند.


در اینجا چند نکته خاص برای متخصصان روابط‌عمومی برای استفاده از فناوری موبایل آورده شده است:
- هنگام تولید متون مطبوعاتی، پست‌های وبلاگ و سایر محتوای روابط‌عمومی، از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالا استفاده کنید که روی دستگاه‌های تلفن همراه به‌خوبی به نظر می‌رسند.
- از هشتگ‌ها و سایر کلمات کلیدی در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا محتوای خود را برای مخاطبان تلفن همراه قابل کشف کنید.
- از تأثیرگذاران اجتماعی برای تبلیغ پیام‌های برند خود استفاده کنید.
- پادکست‌های خود را با تصاویر، ویدئوهای کوتاه و سایر محتوای تعاملی تکمیل کنید.
- از ابزارهای تحلیلی برای اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌های روابط‌عمومی خود استفاده کنید.


فناوری موبایل به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین مهم است که متخصصان روابط‌عمومی از آخرین روندها مطلع باشند. با تطبیق استراتژی‌های روابط‌عمومی خود با فناوری موبایل، متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشند و اهداف تجاری سازمان خود را برآورده کنند.

  نویسنده: آلیشا داف،
  منبع: crenshawcomm
  ارتباطات کرنشاو
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


  حقایق کلیدی در مورد هنری کیسینجر، دیپلمات آمریکایی و مشاور رئیس جمهور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی