درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 آذر 1402 - 10:45   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

  همه 299 ربات در مرکز توزیع رادیال حرکت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد

  مدیر روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد

  روسیه سخنگوی متا را در فهرست تحت تعقیب قرار داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرما در رسانه های اجتماعی: 6 استراتژی مطمئن
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  خودکار سازی و تسریع فرآیندهای کاری
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|14|: برنامه مدیریت ارتباط با مشتری
  تاریک شدن آسمان برای روزنامه‌نگاری ورزشی
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تقویت تحقیقات دانشگاهی
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|13|: کلمات خود را با دقت در ارتباطات مراقبت های بهداشتی انتخاب کنید
  معاون ارتباطات رسانه‌ای جهانی و سرگرمی آمازون انتخاب شد
  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53857صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 24 آبان 1402 - 17:35
نحوه برخورد یوتیوب با اطلاعات غلط پزشکی
هاول می‌گوید که یوتیوب به دنبال تعادل بین ارائه اطلاعات باکیفیت به کاربران و حذف اطلاعات مضر است. او توضیح می‌دهد که یوتیوب با گروه‌هایی مانند آکادمی ملی پزشکی همکاری می‌کند تا جنبه‌های کلیدی آنچه چیزی را به منبعی معتبر تبدیل می‌کند، تعریف کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این ویدیو، مایکل هاول، مدیر ارشد بالینی گوگل، و گارث گراهام، رئیس جهانی مراقبت‌های بهداشتی و سلامت عمومی در یوتیوب و Google Health، در مورد نحوه رسیدگی یوتیوب به اطلاعات غلط پزشکی صحبت می‌کنند.


به گزارش شارا به نقل از یاهو فاینانس، هاول می‌گوید که یوتیوب به دنبال تعادل بین ارائه اطلاعات باکیفیت به کاربران و حذف اطلاعات مضر است. او توضیح می‌دهد که یوتیوب با گروه‌هایی مانند آکادمی ملی پزشکی همکاری می‌کند تا جنبه‌های کلیدی آنچه چیزی را به منبعی معتبر تبدیل می‌کند، تعریف کند.


گراهام می‌افزاید که یوتیوب اولین شرکتی است که شروع به برچسب‌زدن اطلاعات بهداشتی به‌عنوان دریافتی از پزشکان دارای مجوز، پرستاران دارای مجوز و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی دارای مجوز کرده است. این برچسب‌ها به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که اطلاعات از چه منبعی می‌آیند و آیا می‌توان به آن اعتماد کرد.


هاول می‌گوید که یوتیوب به دنبال ارائه اطلاعات باکیفیت به کاربران است که می‌تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات آگاهانه در مورد سلامت خود بگیرند. بااین‌حال، او می‌گوید که یوتیوب همچنین می‌خواهد از انتشار اطلاعات مضر که می‌تواند به‌سلامت کاربران آسیب برساند، جلوگیری کند.


هاول توضیح می‌دهد که یوتیوب از یک ترکیبی از عوامل برای شناسایی و حذف اطلاعات غلط پزشکی استفاده می‌کند. این عوامل شامل موارد زیر است:


- محتوایی که با دستورالعمل‌های انجمن پزشکی آمریکا در مورد اطلاعات پزشکی آنلاین مطابقت ندارد.
- محتوایی که توسط افراد یا سازمان‌هایی با سوابق انتشار اطلاعات غلط منتشر شده است.
- محتوایی که توسط کاربران گزارش شده است.


گراهام می‌افزاید که یوتیوب همچنین شروع به برچسب‌زدن اطلاعات بهداشتی به‌عنوان دریافتی از پزشکان دارای مجوز، پرستاران دارای مجوز و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی دارای مجوز کرده است. این برچسب‌ها به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که اطلاعات از چه منبعی می‌آیند و آیا می‌توان به آن اعتماد کرد.


گراهام می‌گوید که یوتیوب همچنان در حال کار بر روی بهبود نحوه رسیدگی به اطلاعات غلط پزشکی است. او می‌گوید که شرکت به دنبال راه‌هایی برای شناسایی و حذف اطلاعات غلط پزشکی حتی قبل از اینکه کاربران آن را ببینند، است.


رویکرد یوتیوب به اطلاعات غلط پزشکی یک رویکرد مبتنی بر داده و اعتبار است. شرکت با همکاری با گروه‌های پزشکی و استفاده از ترکیبی از عوامل برای شناسایی و حذف اطلاعات غلط پزشکی تلاش می‌کند.


برچسب‌زدن اطلاعات بهداشتی به‌عنوان دریافتی از پزشکان دارای مجوز، پرستاران دارای مجوز و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی دارای مجوز یک اقدام مثبت است که به کاربران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که اطلاعات از چه منبعی می‌آیند. این امر می‌تواند به کاهش خطر قرارگرفتن در معرض اطلاعات غلط پزشکی کمک کند.


بااین‌حال، مهم است که توجه داشته باشید که هیچ سیستمی کامل نیست. حتی بهترین سیستم‌ها نیز ممکن است گاهی اوقات اطلاعات غلط را از دست بدهند. به همین دلیل مهم است که کاربران همیشه اطلاعات را بادقت بررسی کنند و از منابع معتبر استفاده کنند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  10 نفر از مشکوک‌ترین افراد فهرست زیر 30 سال فوربس


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  ایجاد تصویر برند قوی


  ادلمن چگونه به مشروعیت بخشیدن به دولت‌های مستبد کمک می‌کند؟


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  روابط‌عمومی برای مراقبت‌های بهداشتی: 5 استراتژی روابط‌عمومی که کار می‌کنند


  بنیان‌گذار «ویکی‌پدیا»: هوش مصنوعی ۵۰ سال دیگر می‌تواند به ابرانسان تبدیل شود


  اتحادیه اروپا برای حفاظت از روزنامه‌نگاران در برابر پرونده‌سازی‌های قضایی پرهزینه قانون تصویب می‌کند


  خط‌قرمزها چی هستند و چی نیستند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی