شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان در تاریخ نهم آبان ماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در تهران برگزار میشود.
به گزارش شارا به نقل از ایلنا، این کنفرانس در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری و در مرکز همایشهای بین المللی نیایش و با سخنرانی بزرگان بازاریابی با موضوعاتی همچون راهاندازی باشگاه های مشتریان، الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان و مذاکره با مشتریان ناراضی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
سخنرانان این کنفرانس دکتر امیر اخلاصی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، دکتر محمدرضا نظری (مشاور دفتر مطالعات استراتژیک سازمان گسترش و نوسازی ایران)، دکتر محمد بلوریان تهرانی (دکتری بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا)، علی پاکزادیان مقدم (موسس ومدیرعامل شرکت مبنا مدیران) و محمدرضا شعبانعلی (مدرس برجسته اصول و فنون مذاکره) خواهند بود.
این کنفرانس با حضور بیش از چهارصد وپنجاه نفر از مدیران، اساتید و صاحبنظران این حوزه برگزار خواهد شد. |