درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:22   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53655صفحه نخست » کسب‌وکارسه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:24
4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
ارزش‌ها، فرهنگ و پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد (USP) شرکت شما اساس هویت برند شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا نیازهای استعدادهای کسب‌وکار خود را بهتر درک کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || می‌خواهید یک استراتژی برندسازی کارمندی را شروع کنید؟ در اینجا 4 نکته برای کمک به شما آورده شده است.


  1. ارزش‌های اصلی، فرهنگ و USPهای شرکت خود را تعریف کنید


ارزش‌ها، فرهنگ و پیشنهادهای فروش منحصربه‌فرد (USP) شرکت شما اساس هویت برند شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا نیازهای استعدادهای کسب‌وکار خود را بهتر درک کنید.


اگر به صداقت و درستکاری اهمیت می‌دهید، باید کارمندانی را استخدام کنید که این ارزش‌ها را مجسم کنند. اگر تنوع و فراگیری هسته اصلی فرهنگ شرکت شما هستند، پس کارمندانی که استخدام می‌کنید نیز باید ابتکارات شما را بپذیرند.


همچنین، اگر یک USP دارید، مانند حقوق رقابتی یا فرصت‌های توسعه، آنها را نیز تعریف کنید، زیرا به شما کمک می‌کنند تا از میان جمعیت متمایز شوید.


  2. دردها و چالش‌های مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید


چه دردها و چالش‌هایی را استعدادهای هدف شما در فرایند استخدام و فراتر از آن با آن مواجه هستند؟ پاسخ به این سوال می‌تواند برای هدایت استراتژی برندسازی کارفرمایی شما و همچنین ابتکارات گسترده‌تر برای جذب و حفظ استعدادهای باکیفیت بالا استفاده شود.


هدف از ایجاد تجربه‌ای است که دردها و چالش‌ها را در طول چرخه عمر کارکنان حل کند. برای مثال، یک فرایند استخدام طولانی و حقوق و دستمزد ناکارآمد، مسائل رایجی هستند که بر تجربه کارکنان تأثیر منفی می‌گذارند. برای غلبه بر این، می‌توانید از نرم‌افزار استخدام برای سرعت‌بخشیدن به فرایند استخدام استفاده کنید.


  3. محتوای جذابی ایجاد کنید که داستان استارتاپ شما را روایت کند


داستان برند خوب، کارکنان را به باور به چشم‌انداز شما الهام می‌بخشد. این کار بیشتر از برقراری ارتباط با شما انجام می‌دهد - نیروهای محرکه پشت وجود شرکت شما را به اشتراک می‌گذارد. چگونه به جایی که هستید رسیدید؟ چگونه در حال ایجاد تفاوت هستید؟


محتوای جذاب و گیرایی ایجاد کنید که داستان منشأ، ماموریت، ارزش‌ها و اهداف شرکت شما را منتقل کند. یکی از راه‌های انجام این کار، داستان‌گویی است.


  4. از زبان ساده و تکنیک‌های داستان گویی استفاده کنید


داستان برند یک تکنیک قدرتمند است که توسط روابط‌عمومی برای برقراری ارتباط با پیام شما به شیوه‌ای که با مخاطبان هدف خود رابطه برقرار کند استفاده می‌شود. داستان شما باید آغاز، میانه و پایان داشته باشد، از زبان ساده استفاده کند و شامل اجزای ذکر شده در بالا باشد: داستان منشأ، ماموریت، ارزش‌ها و اهداف شما.


نویسنده: برایان فلورس
13 اکتبر 2023
منبع: agilitypr

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تعلیق ابزارهای هوش مصنوعی مولد متا در برزیل: نکات کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد